Dünyayı sarsan fotoğraf

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kyoman

kyoman

Üye
    Konu Sahibi
Dünyayı sarsan fotoğraf
Cehennem azabı bu olsa gerek. Bir babanın görmek istediği en son şey. Ajansların geçtiği bu fotoğraf dünyayı derinden sarstı.
Irak son üç ayın en kanlı saldırısına sahne oldu. Bağdat'ta aralarından kadın ve çocukların bulunduğu 52 kişi öldü.

Uluslararası haber ajanslarının geçtiği bu fotoğraf dünya kamuoyunu derinden sarstı. 2 yaşındaki Faysal da kurbanlar arasındaydı.



Babası kucağına almış son kez öptü. Öpüp koklamaya doyamadığı yavrusunun cansız bedenine sarıldı. Yüzü gözü kanlı Faysal'ı hiç bırakmayacakmış gibi uzun uzun öptü.

Kimbilir oğlu için ne planlar yapıyordu onunn mutluluğu için ne hayaller kuruyordu? Kaos ve terör ülkesi Irak'ta çocukların akibetleri böyle noktalanıyor malesef.

Kahreden insanın iç yakan, azap veren bir görüntü. İnsan psikolojisini alt üst eden, ruh dünyasını çökerten bir tablo.. Faysal gibi onlarca yüzlerce çocuk her gün ölüyor. Kimisi babasınının kimisi annesinin kimisi de abilerinin kolları arasında.

Değişen bir şey yok Irak'ta. İşgalin üzerinden 5 yıl geçti. Yüzbinlerce insan öldü, milyonlarca insan komşu ülkelere iltica etti.

Merkezi hükümetin acziyeti bir ve çaresizliği bir kez tescillendi. Ne acıdır ki aynı gün Irak parlamentosu başkentte güvenlik önlemlerini azaltma planını konuşuyordu...
 


grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
allah düşmanıma böyle acı göstermesin
o babaya da allah sabır versin......tahammül edilemez...
 

_KadirşinaS_

Üye
Bu nedir?Nasıl insanlıktır? Ben insan olmaktan utandım be... Lanet olsun ABD'ye........
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Getirdikleri özgürlük bu olsa gerek...
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
bütün dünya bu özgürlük masalına inanmış gibi yaptı türkiyde dahil. işte özgürlük
bakın ne kadar özgürler
 
c3r3n

c3r3n

Üye
bütün dünya bu özgürlük masalına inanmış gibi yaptı türkiyde dahil. işte özgürlük
bakın ne kadar özgürler

doğru söylüyorsun ne yazık ki öyle.içler acısı bir durum :(
 
mskation

mskation

Üye
Aslında hiçkimse inanmış değil herkes neyin ne olduğunu çok iyi biliyor fakat eğer elinden birşey gelmiyorsa inanmıs numarası yapmaktan baska ne gıbı bı caren var kı , ama Türkiye olrak ben en azından bi tepkı vermemızı beklerdım ama onu da yapmadık bu kadar mı çekınıyoruz orası bılınmez...
 
CEREN

CEREN

Üye
bu haberi içimi acıttı ne gunahı var o yavrunun
bazı insanlar insanlıktan çıkmış lanet olsun böyle savaşa
bu insanlara böyle acı verenlere zülm edenlere
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
o shit:(
 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
çok acıklı olayy
 

elmyra

Üye
tarif edilmez bir acı tarif edilmez bir duygu

bir an kendimii onların yerine koydum allah kimseye böyle acı göstermesin :agla:agla:agla
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ne günahı vardı o yavrucağın. mahşerde bunun hesabı sorulur muhakkak.
 
b_akkaya09

b_akkaya09

Üye
evet yaa bende gazete de gördüm.bu haberi koymayı düşündüm ama arkadaşımız benden önce davranmış.gerçekten çok acıklı bir olay yaa.işte dünyanın adaleti böyle oluyor...:(
 
tanso

tanso

Üye
böyle bir acıya yürek dayanmaz...
 
black_angel2123

black_angel2123

Üye
yazıık yha:(
 
kkrrkkyy

kkrrkkyy

Üye
o bebeğin ölümünden birazda abd ye sessiz kalan dünya sorumlu. değil mi? ben üzüldüğüm :( kadar da utanıyorum :mahcup:
 
hasisa

hasisa

Üye
allah kimseye böyle acı vermesin
yalnız benim dikkatimi çeken adamın elindeki eldiven bana sanki babası değil gibi geldi
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
:@ :@ :@
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
allah belalarını versin bu cocun ne sucu var :(
 
qurbuz

qurbuz

Üye
diyorum da ah keşke atatürk ölmeseydi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt