Dünyanın En Vahşi 9 İnsanı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_dumanist_

_dumanist_

Üye
    Konu Sahibi
Dünyanın En Vahşi 9 İnsanı
1-BEHRAM
1790-1840 döneminde Thug mezhebinin lideriydi we 931'den fazla insanı
boğarak kurban ettiği sanılıyor.
------------------------------------
2-KONTES ERZSEBET BATHORY
Macaristan'da 1610 yılına kadar olan dönemde Bathory(1560-1614)genç
kızların kanlarını içmenin onu yaşlanmaktan kurtaracağını sanarak
330-650 kızı öldürdü.Kontes Dracula olarak tanınan bu kadın 1611'de
tutuklandı,mahkemede suçlu bulundu 21 Ağustos 1614'te kendi şatosunda
öldü.
------------------------------------
3-PEDRO ALONSO LOPEZ
Kolombiya canawarı ya da And canawarı olarak da tanınan 1980'de
yakalanıncaya kadar Colombia,Ekvador we Peru'da 300'den fazla genç
kızı öldürdü.Onu Peru'da Atacucho kızılderilileri yakaladılar.Lopez
onların çocuklarını kaçırıp bir kadın misyonerin de yardımıyla
Ekwator'a götürmüştü.Lopez tutuklandıktan sonra polisleri 53
kurbanının mezarına götürdü.Bir nehir taştığı zaman,Lopez'in
kurbanlarının cesetleri ortaya çıkıyor.Bir çocuğun inşaat alanlarında
toprak altında kaldığı sanılıyor.
------------------------------------
4-WILLIAM ESTEL BROWN
Brown, 17 mtemmuz 1961'de yıllar önce 18 mart 1937 tarihinde Teksas'ta
Nw London'daki okulunun zemin katındaki gaz borularını bilerek
gevşettiğini we böylece 282 öğrenci we 24 öğretmenin ölümüyle
sonuçlanan patlamaya neden olduğunu itiraf etti.
-----------------------------------
5-GILLES DE RAIS
Çok tanınmış we zengin bir Fransız soylusu olan de Rais(doğumu
1404)60-200 çocuğu kaçırıp öldürmekle suçlanmıştı.De Rais,25 Ekim
1440'da Nantes'de boğazlanarak öldürüldü we cesedi yakıldı.
-----------------------------------
6-HERMAN WEBSTER MUDGETT
Mudgett (doğumu 1860)Chicago'da 63'üncü caddedeki şatosunda 150'den
fazla kadını kandırıp getirdiğine we burada onları işkenceyle
öldürdüğüne inanılıyor.27 cinayet işlemekle şuçlanan Mudgett 7 mayıs
1896'da idam edildi.
------------------------------------
7-BRUNO LUDKE
Ludke (doğumu 1909) 1928 we 29 ocak 1943 tarihleri arasında 85 kadını
öldürdüğünü itiraf etmişti sawaş sırasında 8 nisan 1944'te Viyana'da
bir hastanede iğneyle öldürüldü.
------------------------------------
8-WOU BOM-KON
Görevinden alınmış bir polisti 26-27 Nisan 1982 tarihlerinde Güney
Kore'de iyice sarhoş olup tüfekler we patlayıcılarla sağa sola
saldırdı 57 kişiyi öldürdükten sonra bir dinamit patlatarak kendini
havaya uçurdu.
------------------------------------
9-TED BUNDY
Dokuz yıl cezaevinde bekledikten sonra Bundy,24 ocak 1989'da Flarida
Eyalet Cezaevi'nde idam edildi.12 yaşındaki Kimberley Leach'i
öldürmekten suçlu bulunmuştu.Cezasının infazından bir kaç saat önce
polise 23 cinayet işlediğini itiraf etti.Polis onun 36 kızın katili
olduğu kanısındaydı.Ted Bundy,100 kişiyi öldürdüğünü iddia etti..
 


POWER

POWER

Üye
:oha2:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
millet manyak ya
sokakta yürümeye korkar oldum artık
bu arada paylasım için saol
 
akula

akula

Üye
bora006

bora006

Üye
idam cezasını bu yüzden istiyorum işte keşke kalkmasaydı
 
CEREN

CEREN

Üye
hakketen de vahşilermiş gercekten korkar olduk yanı
 

omayra

Üye
Daha da manyakları var bence, pek çok katliam gördü bu dünya. Benim gördüğüm en manyak adam ise, bir müvekkilimin hasmı idi. Müvekkilimin parmağını ısırarak koparmıştı, parmak yerine dikilmişti :( Adam ise aynı Hannibal Lecktor'a benziyordu :(
 
Kaptan

Kaptan

Üye
:oha::oha::oha::oha::oha::oha::oha::oha::oha:
 

elmyra

Üye
baylaşım için sağol da galiba bu konu daha önce verilmişti gibime geliyor
 
Nazy

Nazy

Üye
BU haberi daha önce görmüştüm
ve yine aynı yorumu yapıyorum
Vay Be Adolf Hitler 50 milyon insanın ölmesine sebep oldu
fakat ismi ilk 9 da değil:)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
BU haberi daha önce görmüştüm
ve yine aynı yorumu yapıyorum
Vay Be Adolf Hitler 50 milyon insanın ölmesine sebep oldu
fakat ismi ilk 9 da değil:)

hıımmmm:allalla:
nazy konunun daha önce acılmıs oldugunu senin yorumundan anladım
 
vazi

vazi

Üye
Ya Ne Piskopatlar var
 

thebora

Üye
bu listeye daha eklenebilecek insanlar var...mesela kazıklı voyvoda...
birde 70 li yıllarda amerikada bir adam varmış,filmi yapılmıştı hatta.bayanlara öldürdükten sonra tecavüz eden bir manyak...100 ün üzerinde bayanı kaçırıp öldürmüş,sonra yakalanmış,idam edilene kadar hapishaneye yüzlerce bayan hayranından mektup almış,buda çok garip...
 

worldcild

Üye
bide türklere barbar falan derler...nedense içlerınde hiç türk yok..bu arastırmada onlara kapak olsun...
 
ArAp-YMN

ArAp-YMN

Üye
:oha::oha::oha:
 

wurz86

Üye
elin oğlu böyle manyakları yaşatmıyor işte
 

abas

Üye
sadam yokmu ?
 
58_USTA_58

58_USTA_58

Üye
bence burda adlof hitler eksik
adminim yazmış zaten :D
 

Calaissien

Üye
o kadar ceseti nasıl sakladılar acaba :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

x-scarface
Cevap
0
Görüntüleme
419
x-scarface
TuRkiShCowboy
Cevap
4
Görüntüleme
717
TuRkiShCowboy
yavuzkaraca
Cevap
11
Görüntüleme
936
.Behzat Ç.


Üst Alt