Dünya'nın En Şık Polis Arabaları...

Sponsorlu Bağlantılar

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Şimdi ülkemizde Accent,Clio,Doblo,Megane,Corolla,Navara hatta 3 Adet hediye edilen Cooper bile var :)
Sadece Toros'tan ibaret değil :D
 


technoshark

technoshark

Üye
bunların çoğu reklam. yoksa devriye polisinde gallardo ne arar ya saçmalık.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall

nahrew

Üye
en azından bizimkiler kaza yapınca içleri acımaz bunların çarptıgnı düşnrsek bzm btn teşkiltn masrafnı karşılar :) aynen bunlar reklam amaçla :)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
yalnız mb cls rocket e bak 368 km hız yapıo bu arabanın elinden bi bugatti kurtulur herhalde
 
ozzytaste

ozzytaste

Üye
[/URL][/IMG]
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
polis olmak istedim bi an:ehe
 
ozzytaste

ozzytaste

Üye
[/URL] Uploaded with [/IMG]



Uploaded with

----------Eklendi @ 00:39:22 ---------- Yazıldı @ 00:37:20 ----------

[/URL] Uploaded with [/IMG]



Uploaded with

----------Eklendi @ 00:44:42 ---------- Yazıldı @ 00:39:22 ----------

Veeeeeeeeeeee

[/URL] Uploaded with [/IMG]



Uploaded with

----------Eklendi @ 00:58:26 ---------- Yazıldı @ 00:44:42 ----------

ASLANLAR!!!
[/URL] Uploaded with [/IMG]

Arabaya gerek yok der özel harekat. Nişan aldığı zaman öldün zaten
:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark

0live456

Üye


Almanlar bu arabaları kullanıyorlar yalnızca otobanda ve şehirler arası yollarda.8 silindir bu teşkilatı batırır ^^
 
fireman87

fireman87

Üye
Taksimde var yeni yeni araçlar ne işlerine yarıyor ? Devlet boşa yatırım yapıyor bence..
 


Üst Alt