<div class='quotetop'>(Krezus @ Apr 11 2006, 02:02 AM) [post=313323]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(wingman @ Apr 11 2006, 12:03 AM) [post=313267]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
mutlaka onun da bi alıcısı çıkar.
Ve eminim Türkiye'den olur
2006 model Ferrari için bile onlarca kişi kuyruğa girmiş. Distribitör firma bile şaşırmıştı.
[/b][/quote]
katıLıyorum
[/b][/quote]
Kendine ait bir yorumun yokmu arkadaş_??? Her mesajın: "katılıyorum".
_____________
bir haberde okumuştum bu gövde gösterisini.... İnsanda para... çok olunca ne yapacağını sasırıyor....
soru: alan varmıdır_??
soru 2: kullanan varmıdır_??