sasasahamza
Üye
dünyanın en korkunç oyunu(amnesia the dark descent)
sizce korkunç kelimesi sizin için ne anlama gelirki? kime gore korkunç aksiyondur, maceradır, ststeji dir...
Ama benim tavsiye etceğim oyun bunlara benzemez! Zaten bu oyunun diğer oyunlardan farklı kılan da budur. Oyunun tamamen tek bir yaratığa karşı savunmasız olman, saklanman.
Çoğu oyun böyle değildir.
AMNESİA: THE DARK DESCENT
Adım Daniel, Londra-Mayfair'de yaşıyorum. Peşimde bir gölge, bir lanet var. İlacın etkisi vücuduma yayılırken bilincimi kaybediyorum. Her yer bulanık, etraf kararıyor ve daha hızlı hareket etmeliyim...
Amnesia, Penumbra'nın yapımcıları Frictional Games tarafından geliştirilmiş bir macera / korku oyunu. 1930'lu yıllarda Brennenburg adlı bir kalede geçmekte. Bir avuç İsveçli tarafından kurulan Frictional Games, kendi başlarına kurdukları ve geliştirdikleri oyun motoru olan "Newton Game Dynamics"i kullanıyor. Bu motorun en büyük avantajı kullanıcının sadece basit kodları bilmesinin yeterli olması. Bu sayede kod bilmeyenler bile kendi çaplarında bir oyun yaratabiliyor. Bir diğer güzelliği ise her şeyin parçalar halinde yerleştirilebilir olması.
Yani yıkılabilir çevreye olanak sağlaması. Birinci şahıs kamerasıyla oynanan oyundaki hemen hemen her şeyi fareyle yapıyoruz. Kapıları açmak için bir tuşa basmak yerine fareyle kapıyı tutup sürüklüyoruz ya da çekmeceleri açıp içerisindekileri almak için yine aynı şekilde çekmeceyi tutup geriye doğru sürüklemek yetiyor. Hemen hemen her cismi tutup yanımızda taşıyabilir, çevirip etrafına bakabilir, kendimize yaklaştırıp uzaklaştırabilir ya da fırlatabiliriz. Bütün bunlar Newton Game Dynamics'i mükemmele yakın bir fizik motoru olmasını sağlıyor.
bu oyunda kol korkudan tuktan düştüğümü hatırlıyorum. Korkmanız için gerçekçi oynamanız yeterli. Bu önerimdi!
Telefondan girmeseydim resimde paylaşıcaktım ama bakmaya değer bu oyun. Pisikolojisine değer verenler oynamasın!!!!
Ama benim tavsiye etceğim oyun bunlara benzemez! Zaten bu oyunun diğer oyunlardan farklı kılan da budur. Oyunun tamamen tek bir yaratığa karşı savunmasız olman, saklanman.
Çoğu oyun böyle değildir.
AMNESİA: THE DARK DESCENT
Adım Daniel, Londra-Mayfair'de yaşıyorum. Peşimde bir gölge, bir lanet var. İlacın etkisi vücuduma yayılırken bilincimi kaybediyorum. Her yer bulanık, etraf kararıyor ve daha hızlı hareket etmeliyim...
Amnesia, Penumbra'nın yapımcıları Frictional Games tarafından geliştirilmiş bir macera / korku oyunu. 1930'lu yıllarda Brennenburg adlı bir kalede geçmekte. Bir avuç İsveçli tarafından kurulan Frictional Games, kendi başlarına kurdukları ve geliştirdikleri oyun motoru olan "Newton Game Dynamics"i kullanıyor. Bu motorun en büyük avantajı kullanıcının sadece basit kodları bilmesinin yeterli olması. Bu sayede kod bilmeyenler bile kendi çaplarında bir oyun yaratabiliyor. Bir diğer güzelliği ise her şeyin parçalar halinde yerleştirilebilir olması.
Yani yıkılabilir çevreye olanak sağlaması. Birinci şahıs kamerasıyla oynanan oyundaki hemen hemen her şeyi fareyle yapıyoruz. Kapıları açmak için bir tuşa basmak yerine fareyle kapıyı tutup sürüklüyoruz ya da çekmeceleri açıp içerisindekileri almak için yine aynı şekilde çekmeceyi tutup geriye doğru sürüklemek yetiyor. Hemen hemen her cismi tutup yanımızda taşıyabilir, çevirip etrafına bakabilir, kendimize yaklaştırıp uzaklaştırabilir ya da fırlatabiliriz. Bütün bunlar Newton Game Dynamics'i mükemmele yakın bir fizik motoru olmasını sağlıyor.
bu oyunda kol korkudan tuktan düştüğümü hatırlıyorum. Korkmanız için gerçekçi oynamanız yeterli. Bu önerimdi!
Telefondan girmeseydim resimde paylaşıcaktım ama bakmaya değer bu oyun. Pisikolojisine değer verenler oynamasın!!!!