Dünyanın En ilqinç binası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


pelın_

    Konu Sahibi
Olur sen aşırete haber sal 2 günde biter
 
zaza

zaza

Üye
betonun kuruması bile 2-3 günü alır ne yaptın sen :ehe
 

pelın_

    Konu Sahibi
AŞİRETYA tırstım şimdı töreye kurbn giderim falan:)
 

pelın_

    Konu Sahibi
Aşıret arkadaş ben anlamam
 
zaza

zaza

Üye
birincisi aşireti dağıttım bir kere:D
ikincisi aşiret toplansada asla gitmiyorum:D
üçüncüsü konu dağılıyor pelin :ehe
 

pelın_

    Konu Sahibi
zaza

zaza

Üye
valla ya süper urfada bir tane isterim :D

tekrar başa döndük :ehe
 

Masum Serseri

Üye
baya güzel :alkis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt