Dünyanın ek akılsız telefonu!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Android Police

Android Police

Üye
    Konu Sahibi
Dünyanın ek akılsız telefonu!!!

Son yıllarda cep telefonu denince akla elbette pek çok etkileyici özelliğe sahip akıllı telefonlar geliyor. Artık cep telefonu olmaktan çıkıp taşınabilir bilgisayarlar haline gelen akıllı telefonlardan sıkıldıysanız 'John's Phone' çok hoşunuza gidebilir.
'in aktardığına göre John Doe Amsterdam'ın tasarladığı telefonda sosyal ağlar yok, kamera yok, email yok, hatta kısa mesaj bile yok. Bu cep telefonuyla sadece numara çevirip arama yapma imkanına sahipsiniz. Cep telefonunun 'özellik' denilebilecek tek niteliği, hands-free (eller serbest) modu. Bu modun da sadece araç kullananların güvenliğini sağlamak amacıyla eklendiğini belirtelim.
Ürünün fiyatı 160 dolar. John's Phone'un göz atabilirsiniz.


kaynak:
 


Samet.25

Ahaa akilsiz .dd ama guzelmis kullanmak isterdim
 
Android Police

Android Police

Üye
    Konu Sahibi
ilginç bir telefon değil mi ?
 
PriZm

PriZm

Üye
Akılsız bir telefon için 160$ :hmmm
 
Android Police

Android Police

Üye
    Konu Sahibi
281 tlye takabül ediyor
 
Android Police

Android Police

Üye
    Konu Sahibi
kavga için 3310a okadar para vermek mantıklı mı ? :ehe

3310 50 tl
 

MaxipmaN

Üye
50 tl mi kutusu açılmamış galiba
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
aleranol

aleranol

Üye
Ilk telefon varken:hmmm
 
afsinbeyyy

afsinbeyyy

Üye
cook saçma bir telefon rehber olmadan nasıl arama yapacak .rehberdeki Numaraları ezberlemek mi lazım yada not defterine mi yazıcaz O ZAMANDA ARABA KULLANAN IÇIN DAHA ZOR OLUR . Gerçekten bu telefonu yapan kişide bu telefon kadar akilsizmis :)
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
Bunu yapmaya neden gerek duymuş acaba
 
PriZm

PriZm

Üye
cook saçma bir telefon rehber olmadan nasıl arama yapacak .rehberdeki Numaraları ezberlemek mi lazım yada not defterine mi yazıcaz O ZAMANDA ARABA KULLANAN IÇIN DAHA ZOR OLUR . Gerçekten bu telefonu yapan kişide bu telefon kadar akilsizmis :)
Bu tür telefonlar aslında görme özürlüler yada yaşlılar için üretiliyor.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Akilli telefonu arama yapmak için kullanmıyorum :hmmm
 
Android Police

Android Police

Üye
    Konu Sahibi
adam can sıkıntısından yapmış belli ki belli bir kar amacı gütmüyordur
 
ecel54

ecel54

Üye
ben öyle telefonu ne yapayım benim için telefon sadece konuşmak içindir diyen tanıdıklarıma tavsiye edecem :D
 
larten123

larten123

Üye
:zong:
 
Topal Pire

Topal Pire

Üye
Benim 5800'la ölümüne kapışır he
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Şarjı baya gidiyordur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt