Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
dünyada sadece kadınlar yaşasaydı
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Amaru Shady
Üye
Konu Sahibi
dünyada sadece kadınlar yaşasaydı
sadece erkekler yaşasaydı konusu var. Bir de kadınlar konusu olsun istedim. Sadece kadınlar olsaydı ne olurdu ?
kitlendim şaka valla bilmiyorum abi nasıl olurdu tahmin yok
[ENGİN]
Üye
insan fıtratına aykırı olurdu çünkü doğma,büyüme,ölme süreci olmayacagı için ortalama 100 yılda tüm kadınlar ölürdü ve yaşam bitmiş olurdu.
HaqperesT
Üye
İki sene içinde sonu gelmez bir savaş başlatıp üçüncü senelerinde son kadın da yabani bir hayvana kurban giderdi.
haydaravısyon
Üye
Feministler bayram ederdi
_RYUK_
Üye
dünyada tek kadınların veya erkeklerin kalkması çok saçma bir durum en iyisi söyle bir konu açalim bir adaya düşsen yanına alçağın 3 şey ne olurdu
15097
Üye
dünyada sadece kadınlar olsaydı savaşlar olmazdı muhtemelen devletler birbirine trip atıp küserlerdi.bu da fotosu
yavuzkaraca
Üye
bence böyle şeylere kafa yoracağımıza var olan şeylerin kıymetini bilelim ve keyfini tadını çıkartalım. Ne de olsa bizi Yaradan Yüce ALLAH bizim için zaten en iyisini düşünmüş.
Cezzbedici3
Üye
Savaş olmazdı
lgkg300
Üye
Eğer dünyada sadece kadınlar olsaydı;
1. Makyaj diye bir şey kesinlikle olmazdı
2. Kadınlar çok kaba olurlardı, hanımefendi olamazlardı
3. Ozon tabakası en az +2000 yıl daha uzun ömürlü olurdu
4. Kozmetik sanayi diye birşey olmazdı
5. Çiçekler sadece bir bitki olarak kalacaklardı...
Neyse diğer maddeleri de size bırakıyorum
MasteLaa
Üye
Oturup dedikodu yapar..
Pardon yanlış oldu ... Yani kadınlar olmasa olmaz..Şöyle açıklayayım Dünyada sadece erkekler yaşasaydı ne olurdu ..Cevabı ne ise aynı kadınlar için de geçerli bence