dünyada sadece kadınlar yaşasaydı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
    Konu Sahibi
dünyada sadece kadınlar yaşasaydı
sadece erkekler yaşasaydı konusu var. Bir de kadınlar konusu olsun istedim. Sadece kadınlar olsaydı ne olurdu ?
 


yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
böyle bir konuda var arkadaşım.
 
Enes

Enes

Üye
"dedi kodu kazanına hoş geldiniz" oldurdu bence :D
 
otostopçu

otostopçu

Üye
maxicep olmazdı :)
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
sustum pondusss :)
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
ismini bilseydim zaten hitap şeklim ona göre olurdu furkan k.bakma arkadaşım. :)
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
evet :)
 
joker.lg

joker.lg

Üye
kitlendim :ehe şaka valla bilmiyorum abi nasıl olurdu tahmin yok :ehe
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
insan fıtratına aykırı olurdu çünkü doğma,büyüme,ölme süreci olmayacagı için ortalama 100 yılda tüm kadınlar ölürdü ve yaşam bitmiş olurdu.
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
İki sene içinde sonu gelmez bir savaş başlatıp üçüncü senelerinde son kadın da yabani bir hayvana kurban giderdi.
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Feministler bayram ederdi
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
dünyada tek kadınların veya erkeklerin kalkması çok saçma bir durum en iyisi söyle bir konu açalim bir adaya düşsen yanına alçağın 3 şey ne olurdu :)
 
15097

15097

Üye
dünyada sadece kadınlar olsaydı savaşlar olmazdı muhtemelen devletler birbirine trip atıp küserlerdi.bu da fotosu
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
bence böyle şeylere kafa yoracağımıza var olan şeylerin kıymetini bilelim ve keyfini tadını çıkartalım. Ne de olsa bizi Yaradan Yüce ALLAH bizim için zaten en iyisini düşünmüş.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Savaş olmazdı
 
lgkg300

lgkg300

Üye
Eğer dünyada sadece kadınlar olsaydı;

1. Makyaj diye bir şey kesinlikle olmazdı
2. Kadınlar çok kaba olurlardı, hanımefendi olamazlardı :)
3. Ozon tabakası en az +2000 yıl daha uzun ömürlü olurdu
4. Kozmetik sanayi diye birşey olmazdı
5. Çiçekler sadece bir bitki olarak kalacaklardı...

Neyse diğer maddeleri de size bırakıyorum :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Oturup dedikodu yapar.. :D
Pardon yanlış oldu ... Yani kadınlar olmasa olmaz..Şöyle açıklayayım :) Dünyada sadece erkekler yaşasaydı ne olurdu ..Cevabı ne ise aynı kadınlar için de geçerli bence :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt