Dunyada olmeyen tek canli!!! Gercek...

Sponsorlu Bağlantılar

  • 29 Nisan 2013
  • 1989 Okunma
  • 36 Cevap

  1. 29 Nisan 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    İnsanoğlunun yıllardır kafa yorduğu
    'ölümsüzlük' bir denizanasına nasip oldu.
    Okyanuslarda yaşayan minik bir canlı,
    asırlardır insanoğlunun sırrını çözmeye
    çalıştığı ölümsüzlüğü keşfetti.
    'Turritopsis nutricula' isimli 4-5 milimetre
    çapındaki denizanası seks yaparak
    gençleşiyor. Dünyanın ölmeyen tek canlısı
    cinsel olgunluğa geldiğinde yani daha fazla
    üreyemediğinde genetik bir değişim
    geçiriyor ve tekrar ergenlik yaşlarına, yani
    denizanasına dönüşmeden önceki evreleri
    olan 'polip'e geri dönüyor. Bir süre sonra
    da yeniden denizanası olarak tekrar
    doğuyor. Bu dönüşüm sonsuza kadar
    sürebiliyor ve böylece minik canlı
    ölümsüzleşiyor.
    Şu sıralar Florida sahillerini saran canlının,
    okyanuslara gemilerin limanlara girmeden
    önce attıkları safra sularıyla yayıldığı
    düşünülüyor. Bilim adamları ömrünü
    uzatmayı başaran bu canlıyı daha yakından
    inceleme altına aldı. Uzmanlar 'Turritopsis
    nutricula'nın hücre yapısında görülen
    yenilemeyi nasıl başardığını çözebilirse
    insanoğlu da ölümsüzlüğün kapısını
    aralayabilir.
     


    Yazan: emreolol

    Sponsorlu Bağlantılar
    kullanıcıadları bunu beğendi.
  2. 29 Nisan 2013 #2

    Duran.Y

    Duran.Y

    ANKEBÛT - 57
    Her nefis ölümü tadacaktır. :oke:
     
  3. 29 Nisan 2013 #3

    sincarezindan

    sincarezindan
    okadar :oke:
     
    technoshark bunu beğendi.
  4. 29 Nisan 2013 #4

    By_Casparov

    By_Casparov
    nokta...! :oke:
     
    technoshark bunu beğendi.
  5. 29 Nisan 2013 #5

    restmod

    restmod
    Aslinda farkli bir acidan baktigimizda bircok kez oluyor
     
  6. 29 Nisan 2013 #6

    besim.farhan

    besim.farhan
    saçma.. ölümsüz demek için 300 500 1000 sene falan beklemek gerek.
     
  7. 29 Nisan 2013 #7

    0yLesineBiri

    0yLesineBiri

    Nuh a.s 950 yıl yaşadı . Ölümsüz demek için sonsuza kadar beklemek gerekir . Allah tan başka ezeli ve ebedi yoktur. Arkadaşlar ayeti yazmış
     
    smh60 bunu beğendi.
  8. 29 Nisan 2013 #8

    -KlcMuho_

    -KlcMuho_
    Çok ilginçmiş bilgi için teşekkürler
     
  9. 29 Nisan 2013 #9

    hurol1

    hurol1
    Aynen :oke:
     
  10. 29 Nisan 2013 #10

    ka_za

    ka_za
    Çok ilginç. Teşekkürler
     
  11. 29 Nisan 2013 #11

    smh60

    smh60
    :oke:
     
  12. 29 Nisan 2013 #12

    emreolol

    emreolol
    ondan suphe yok sukur bunlari hepimiz biliyoruz hayvana bicak saplasan baska balik filan yese olur tabi yani benim vurgulamak istedigim guvenli kosularda ve besin falan filan tmm olursa ölmuyor anlatabildimmi
     
  13. 29 Nisan 2013 #13

    ahmetkartal

    ahmetkartal
    :oke:
     
  14. 29 Nisan 2013 #14

    deepmano

    deepmano
    Bencede çok doğru söyledin
     
  15. 29 Nisan 2013 #15

    SHS

    SHS
    bi de haberi çıktı diye illa gerçek olcak diye bişey yok, hem her canlı ölümlü olduğuna göre nerden bilicez bu ölümsüz
     
  16. 29 Nisan 2013 #16

    emreolol

    emreolol
    zahmet olacak ama yorumlari okuyunda sizde oyle yorum yqpin dedigim gibi bu canliya zarar verecek bisey olmassa olmuyor yaslanmiyor hep yeniden doguyor yazildigi gibi anlatabildimmi?
     
  17. 29 Nisan 2013 #17

    haydaravısyon

    haydaravısyon
    ben şöyle düşünüyorum dünya var oldukca dünyada yaşamaya devam edecek
    sonuçta dünyada fani
     
  18. 29 Nisan 2013 #18

    kullanıcıadları

    kullanıcıadları
    Zaten ölümsüzlük kavramı insan için mümkün olamaz.Dünya süresincede kısıtlanamaz.İnsan hayatı başka gezegenlerde hatta başka evrenlerde devam eder çünkü.Dolayısıyla bu durum tam anlamıyla ölümsüzlük olmuyor.Fakat bir bakış açısına göre gerekli şartlar bulundukça ölünmeyeceğinden şartlı ölümsüzlük olarak adlandırılabilir.Öyle ya da böyle bu canlı türünün dünyaya çok büyük yararları olacağı kesin.En büyük temennim bir an önce canlının yapısı hakkında kapsamlı araştırmalar yapılması ve bu tarz iyileştirici ilaçların tıp dünyasına yayılması.

    Ayrıca canlılar için yeni bir durum ama yüzyıllardır bilinen virüsler bunları çok önceden yapıyordu.Hala kesin olarak canlı ya da cansız olduğu bilinmemesine karşın bilim adamları bir etiket koymak için "cansız" diyorlar.Fakat her iki tarafında özelliklerini barındırıyor virüsler.Zorda kaldıklarında enerjilerini depolayan ve harcamayan bir yapıya bürünüyor ve doğru şartları bekliyorlar tıpkı bu deniz anası gibi.Tek farkı bir tanesi mikroskobik boyutlarda ve tam olarak canlı değil :)
     
  19. 29 Nisan 2013 #19

    Mufche

    Mufche
    Dünyaya kazık çaksak elimize ne geçecekse.
     
  20. 29 Nisan 2013 #20

    paşa06.40

    paşa06.40
    inanmayın böyle şeylere duran noktayı koydu
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
23/08/2019 - 01:44