dünya ineklerin olsaydı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
darktempler

darktempler

Üye
Cok Güzel Olmuş Ellerine Sağlık
 


FirstClasss

FirstClasss

Üye
İneklerin Olsaydı Daha iyi olabilirdi
En Azından Ormanlara Yeşile Saygı duyarlardı

ama sokakta da kötü öğrek sergilerler altına pislerler toplumun içinde buda bir kötü örnek :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
ama sokakta da kötü öğrek sergilerler altına pislerler toplumun içinde buda bir kötü örnek :ehe

altına pisledikleri şey güber oluyor Bitkilerin yetişmesini sağlıyor
özellikle çay Her gün kahvaltıda çay içmezmisin?
çayın olmasını sağlıyan nedenlerden biride inek gübresi

ayrıca hafta sonu taksim istiklal caddesnin arka sokaklarını bi gezmeni tavsiye ederim
bak gö nasıl örnekler var Berbat
Adamla kız nerdeyse sokak ortasında neyse....
ki bu cadde Türkiyenin en İşlek ve en modern caddelerinden biri
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
çok komik olmuşlar.... :kop: :kop: :kop: :kop:
 

islam61

Üye
accayıp superr olmuss
:yuru
 

MasterTeam

Üye
recepali banlandı yaw nasıl açtıra bilirim 7 gün sonra açılacak ama ben bekleyecem
 
Oğuz Özseyrek

Oğuz Özseyrek

Üye
Çok Acayip Olur :) Bilgisayarları İnekler Kullandını Düşünün :):):):):)
 
ßurçiN

ßurçiN

Üye
bizim sarı kız burdaymış:ehe
 

by_clarck

Üye
Gerçekten Kim Yaptıysa Güzel Olmuş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt