Dünya Gücü Olmak İçin İcad?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xbursankarax

Üye
    Konu Sahibi
Dünya Gücü Olmak İçin İcad?
Arkadaslar düsünün mesela 1200 lü yıllardasınız ve dünyanın en güçsüz devletisiniz.Ve akıllı bir adam tabanca , taramalı silah vs icat ediyor.Ve bunu seri üretimle cogaltıyor.Bu durumda diger devletler dünyanın en güçlü devleti bile olsa o zaman en yüksek silah kılıç oldugu için kılıçla geliyor ve güçsüz olan devlet silahla hepsini teker teker avlıyor ve böylece dünyaya hükmediyor.Yani iş akılda o zamanlarda silah icatını bulan bi akıllı adam olsa kücük bi icaattan dünyanın en büyük devleti oluyor.Sizce 2010 yılında bu icat ne olabilir arkadaşlar düsünelim.Benim aklıma görünmezlik giysisinden basla birsey gelmiyor..
 


Perfect!

Üye
görünmez olursun ancak termal kamera var sonuçta bu algılar
Günümüzde atom bombasıda var sallasa ıki tane bittı olay
Belki çok güçlü magnetik kalkanlar yapılırsa savunma konusunda ilerlemiş olunur
 
linkinparker

linkinparker

Üye
gi joe kobranın yükselişi filmini izlersen orada nanomitler ile dünyaya hükmetmeye çalışıyorlar jo lar durduruyor tabi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt