xbursankarax
Üye
Dünya Gücü Olmak İçin İcad?
Arkadaslar düsünün mesela 1200 lü yıllardasınız ve dünyanın en güçsüz devletisiniz.Ve akıllı bir adam tabanca , taramalı silah vs icat ediyor.Ve bunu seri üretimle cogaltıyor.Bu durumda diger devletler dünyanın en güçlü devleti bile olsa o zaman en yüksek silah kılıç oldugu için kılıçla geliyor ve güçsüz olan devlet silahla hepsini teker teker avlıyor ve böylece dünyaya hükmediyor.Yani iş akılda o zamanlarda silah icatını bulan bi akıllı adam olsa kücük bi icaattan dünyanın en büyük devleti oluyor.Sizce 2010 yılında bu icat ne olabilir arkadaşlar düsünelim.Benim aklıma görünmezlik giysisinden basla birsey gelmiyor..

