Dungeon Hunter oyunuyla ilgili yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ümran

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter oyunuyla ilgili yardım
oyunda amaç ne,ve karakter ile ilgili yardm edersenz sevnrm ,ha bide bölümler kaçtane,online ,wireles ve bluutooth oynarken ne gibi değişklikler olur.yada olmazmı teşkkur edrim
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
oyunun amacını bende anlamadım daha doğrusu hikayesini :ehe karakter olarak illüzyonist var büyücü var warrior var okçu var. Online olarak oynama ile herşey aynı sadece yanında başka biri ile canavar kesiyorsun. Kaç bölüm bilmiyoruz saymadım ama çok bölüm var. En son lvl 100
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
son seviye 99 oyunu kolay oynamak istiyorsan warrior sec 11lwden sonra berserker ol oyunun amacını nasıl oynandıgını soruyorsan demekki rpg oyunu oynamamsın bırak bosuna wakit harcama derim.d
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi
Online oynarken başkalri gözüküyormu ve bölümler nasil aciliyor yaratik keserekmi ?
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
bak online veya bluetoohla oynarken sen kurdun diyelim isteyen girip senin kaldıgın yerden oynayabiliyo sen baskasına girdin diyelim senin seviyen artıyo bölüm gecmiyorsun oyunu kuran geciyor yani zevkine biraz öle metin 2 knight gibi degil zaten en fazla 4 kisi giriyodu sanırım oyun 3 defa oynanıyo normal hard herotic diye eskisi kadar giren yok online sanırım ondan kimse görememisindir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt