Dungeon Hunter hakkında bir sorunum var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
duman61

duman61

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter hakkında bir sorunum var
Oyun içinde sürekli kapanmalar meydana geliyor deli oldum kurduğum versiyon 1.00(7) telefonum C7 Belle neden sürekli oyun kapanıyor olabilir?
 


sonerrap

sonerrap

Üye
belle oldugu için magazadan belle sürümünü indirmen gerekiyo
 

killer1691

Üye
peki biri belle sürümünü buraya koysa olmazmı
 
sonerrap

sonerrap

Üye
yeni sürümü biri satın alıp paylaşmak istedi ama sadece tele belle versiyonu iniyormuş pcye indirince anna iniyomuş .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt