Dungeon Hunter 3 İle İlgili Bir Sorun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yu5uf140

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter 3 İle İlgili Bir Sorun
Teleforun samsung corby2 ve java destekli dokunmatik dungeon 3 indirdim lwl 30 um alastor domain mapına girdim alastoru 1 milyon defa kestim zırhım vb. şeylerim çok sağlam kesiyorum alastoru fakat iç bir şey olumuyor ne bir yere ışınlanabiliyorum nede bir şey oluyor acaba oyunmu bitti
 


HereİsJohnny

Üye
Teleforun samsung corby2 ve java destekli dokunmatik dungeon 3 indirdim lwl 30 um alastor domain mapına girdim alastoru 1 milyon defa kestim zırhım vb. şeylerim çok sağlam kesiyorum alastoru fakat iç bir şey olumuyor ne bir yere ışınlanabiliyorum nede bir şey oluyor acaba oyunmu bitti

the end yazmıştır atlamışsındır.
 

nimeemin

Üye
Oraya bir geçiş yeri gelmesi lâzım ama?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt