senmi ewlendiydin başkası mı doğru kiralamak daha güzelGelinlik almayın kiralayın. Biz öyle yapmıştık.
Gelinlik meselesine gelince her kızın hayalidir ve beyaz oluşu saflığın simgesidir kim isterkı siyah bir elbise ile kendi düğününe gitmek?Halay falan bana göre değilŞart tabi. Düğünler olmasa nerde halay çekeceğiz yahu

Kına gecene sen katılmıcan da kınayı kime yakacaklar? eşinemi? evlenmeden yakacan adamı yawvalla hiç sevmem düğün dernek filan gider paşa paşa imzamı atarım tamamdır .bi olursa kına gecesi yapılır onada ben katılmam
![]()

