Düğün dernek kurmak şart mıdır?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jeosalih

jeosalih

Üye
Gelinlik almayın kiralayın. Biz öyle yapmıştık.
 


jeosalih

jeosalih

Üye
3,5 yıllık evliyim. 9 aylık oğlum var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful

enkazcı

Üye
Allah bağışlasın Analı Babalı Büyütsün Allah
Bi öpüverin benim yerime onu
 
  • Beğen
Tepkiler: jeosalih
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
nasıl ki bir yakınımızı kaybedince cenaze töreni yapıp insanların üzüntünü paylaşıyorsak düğün de onun gibidir amaç çiftin mutluluğunu paylaşmaktır ve o insanların evlendiğini dosta düşmana duyurmaktır :) Gelinlik meselesine gelince her kızın hayalidir ve beyaz oluşu saflığın simgesidir kim isterkı siyah bir elbise ile kendi düğününe gitmek?
 
  • Beğen
Tepkiler: Dafny
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kız gelinlik giymek ister düğün ister olmazza olmaz illaki para harcatacaklar bi dünya dayımdan biliyorum düğün için 15 milyar harcadı :ağlarım:
 
jeosalih

jeosalih

Üye
Ya çok abartıyorsunuz masrafrafları. Herkes bütcesine göre harcar. Durumun yoksa gelinliği kiralarsın, illaki otelde veya düğün salonunda mı yapmak zorundasın? Evinin bahçesinde yada bir çay bahçesinde veya sokakta yaparsın. Bırakın başkaları için yaşamayı kim ne der diye düşünmeyi elinizi kaldıramıcanız taşın altına sokmanın bir anlamı yok. Bütçene göre davranırsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dafny
greenmile

greenmile

Üye
bence şart evleneceğim kişi o beyaz gelinliği giyecek,sonrasında oyun havası,çiftetelli falan hepsi şart sonuçta evleniyoruz bir kere olur bunlar:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dafny
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
sart..
 
  • Beğen
Tepkiler: Dafny
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
adet iste napalım bende cok diyorum da bizimkilere evlenince düğün yapmayacam diye olurmu öyle şey diyolar.Parası benden cıkmıyor naparlarsa yapsınlar:)Gerçi abimde bu işten para kazanıyor iyi oluyor:)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Şart tabi. Düğünler olmasa nerde halay çekeceğiz yahu
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Dafny
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Sen Malatya'dan kız alırsan yandın Mert! :ehe

Bunların ki düğün mü yahu?



İzle bunu, bizim oralardan kız alırsan, düğününün nasıl olacak öğrenmiş olursun. :ehe Köy benim köy yani :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İlla bende çekerim yani :D Bittim ben, beceremem kiii :D
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
O yüzden bu halayları izleyip öğrenmeye bak paşam, Anadolu'nun neresinden kız alırsan al, çekeceksin halayı. Seve seve yani :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu yüzden düğünlere karşıyım arkadaş ! :D
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Sen rahat ol Mert, öyle bir güzele sevdalanırsın ki; düğünün en kralını yapmak istersin. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva ve Revengeful
Aege

Aege

Üye
bide kızın ailesi var.aile ben kızımı düğünsüz vermem diyebilir.özellikle de kırsal kesimlerde yaşayan aileler
 
ebuş...

ebuş...

Üye
valla hiç sevmem düğün dernek filan gider paşa paşa imzamı atarım tamamdır . :D bi olursa kına gecesi yapılır onada ben katılmam :ehe
 
jeosalih

jeosalih

Üye
valla hiç sevmem düğün dernek filan gider paşa paşa imzamı atarım tamamdır . :D bi olursa kına gecesi yapılır onada ben katılmam :ehe
Kına gecene sen katılmıcan da kınayı kime yakacaklar? eşinemi? evlenmeden yakacan adamı yaw:kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor ve ebuş...
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
GhostRiderX
Cevap
13
Görüntüleme
1K
GhostRiderX
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K


Üst Alt