DTP'nin gözümde değersiz olduğu ve onun kapatılmasına sevinmediğim ve o kadar ezik olduğu için onun haline üzüldüğümü belirttim fakat hâlâ bazı şahıslar çocukça düşünerek benim dikkat çekmek üzere o lafı söylediğimi düşünüyor.. Zaten o cümleyi çok kitap okuyan biri veya yorumu kuvvetli biri anlayabilirdi rahatlıkla.