Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
çünkü c deki sadece yama
e ve f olanı da atmalısınız
MoLeCK
Üye
Konu Sahibi
Denedim ve görünüyor tekrar uygulamanızı tavsiye ederim
hsn6262
Üye
dostum görünmesine görünüyor da bir işlem yapmak istediğimiz zaman görünmüyor. Mesala bir dosyayı kopyala dediğimizde C-E fark etmez 2 sinde de gizli klasörler görünmüyor. Yani bu mod görüntüden ibaret
MoLeCK
Üye
Konu Sahibi
Dostum doru diyorsun haklısın,aslında o sorun içinde yama var fakat bulamıyorum bi türlü silmişim bilgisayardan bulursam paylaşıcam ....
yaren_dede
Üye
kopyalamiyor derken neyi kopyalamiyor ben gizli klasörden kopyalama yaptım
- - - Eklendi - - -
pardon ben ters yapmışım olmuyor harbidende, o zaman bu gereksiz bir mod
MoLeCK
Üye
Konu Sahibi
evet malesef bulamıyorum o mdu...üzgünüm uğraştırdım sizleri kusurabakmayın