Dosya Yöneticisinden Sistem Dosyalarını Görme

Sponsorlu Bağlantılar



MoLeCK

Üye
    Konu Sahibi
Denedim ve görünüyor tekrar uygulamanızı tavsiye ederim
 
hsn6262

hsn6262

Üye
dostum görünmesine görünüyor da bir işlem yapmak istediğimiz zaman görünmüyor. Mesala bir dosyayı kopyala dediğimizde C-E fark etmez 2 sinde de gizli klasörler görünmüyor. Yani bu mod görüntüden ibaret
 

MoLeCK

Üye
    Konu Sahibi
Dostum doru diyorsun haklısın,aslında o sorun içinde yama var fakat bulamıyorum bi türlü silmişim bilgisayardan bulursam paylaşıcam ....
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
kopyalamiyor derken neyi kopyalamiyor ben gizli klasörden kopyalama yaptım

- - - Eklendi - - -

pardon ben ters yapmışım olmuyor harbidende, o zaman bu gereksiz bir mod
 

MoLeCK

Üye
    Konu Sahibi
evet malesef bulamıyorum o mdu...üzgünüm uğraştırdım sizleri kusurabakmayın
 
xxadem33xx

xxadem33xx

Üye
:tşk: :)
 
mferdi

mferdi

Üye
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Teşekkürler sorunsuz çalışıyor
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
teşekkürler x-ploreye son :)
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
:tşk:
 
HsnCnKly

HsnCnKly

Üye
Teşekkürler
 

yusufgiderim

Üye
sys/bin klasörunu görmüyor
 


Üst Alt