Dolandırıcı bir Replika SİTESİ DİKKAT!! VE ANDROİD KONUSUNDA YARDIM İSTİYORUM

  • 15 Eylül 2013
  • 881 Okunma
  • 6 Cevap

  1. Herkese SelamunAleykum. arkadaşlar öncelikle yardım isteyeceğim noktaya değinmeden önce şöyle bir şey anlatmak istiyorum bugün 14.09.2013 kendim öğrenciyim elimde 200 tl kadar miktar param vardı facebookta reklamda görünce heves ettim galaxy s4 android reklamı görünce sipariş verdim ve benı aradılar gerekli bilgileri sordum sattığınız telefon android mi kamerasıdır odur budur derken almaya karar verdim siparişi onayladım ve akşam 5 te kargo sandığım bir motor geldi paketi kontrol etme şansı tanıdı kargo bana baktım ve telefon içinde kutu var aldım ama dikkat etmedim tabi o heycanla. eve geldim bir açtım kutuyu ne göreyim s4 yerine s3 ve kıytırıktan bir garanti belgesi koymuşlar içine kutunun şarj aleti dandik bir kulaklık falan neyse s3ü görünce zaten ufaktan ayıkmaya başladım durumu ve şarja taktım telefonu yarım saat şarjda kaldı telefon.. veee acı bomba ne göreyim.. hadi s4 olmasın s3 olsun dedim eyvallah dedim telefon android değil anlam veremediğim kıytırıktan bir işletim sistemi daha sonra fotoğrafını ekleyeceğim. neyse tekrar hüzün çöktü içime direk kendı telefonuma sarıldım cihazı aldığım adamı aradım telefonlarımı açmıyor adi erif.. ondan sonra hemen ayıktım durumu ptt kargo poşetinin üstünde kargo gönderici ve alıcı yapışkanı bilgisi yok ve dedim ki ben bu tongaya nasıl düştüm.. tabi artık herşey çok geçti < Resmi açmak için tıklayın >
    elimde birtane galaxy s3 var ve s4 kutusu var kıytırıktan yazdıkları garanti belgesi s3e yazılmış < Resmi açmak için tıklayın >
    ve sonra bu olaylardan 45 dakıka geçti hemen ayıktım durumu kargo motorcusu benı aramıstı adres yeri için hemen onu aradım bu bana atarlanmaya başlayınca baktım üste çıkmaya çalışıyo suçlu psikolojisi dedim ki sana kargoyu veren adamın numarasını ver bi baktım bende ki numara az önce arayıp acmayan numara ve ezbere söyledi hemen 118 80i aradım dolandırılmak yavaş yavaş koymaya başlamıştı çünkü < Resmi açmak için tıklayın >
    suyu mu falan içtim tabi bu sırada neyse hat sahıbı ısım soyısımlerını ıstedım ve numaralar kapatılmıs ısım ve soyısım dagıtılmasına bu tarz şirketlerde kargocuyu buldum vbüyük ihtimal kargocuda kendısı böyle böyle tezgahla insanları yiyorlar. neyse ben anladım artık yapıcak birşeyim yok dedim ve telefonu açtım hattımı taktım ayarlarını güncelledim anlayamadığpım işletim sistemi moralimi bozmuş olmasına rağmen telefonu aktif kullanmıyorum ayarlarını guncellemek için taktım bir kaç konusma yaptım ve mesajlasma yaptım telefonda sıkıntı yok ama dokunmatıgıne kadar zayıf bir telefon.. ve bu sitenin sahibi http://www.androidtelefons4.com/ adlı site lütfen dikkat edelim arkadaşlar.. kenan ceylan adlı bir şahıs bu raya numaraları yazsamda pek farketmez diye düşünüyorum..


    Şimdi sizden isteyeceğim yardım şudur benım bu çift hatlı s3 le dışardan bire bir telefonu işletim sistemini anlayamadığım cihazı bir şekilde androidin herhangi bir sürümüne çevirmem mümkünmüdür arkadaşlar en azından bu şekilde işin içinden çıkmayı düşünüyorum eğer okuduysanız bunca yazımı gözlerinize ağzınıza sağlık fikirleriniz önemlidir < Resmi açmak için tıklayın >
    .

    bu arada konu burayamı açılıyor bilmediğim için buraya da açtım mazur görün arkadaşlar < Resmi açmak için tıklayın >
    tek dileğim en alt sürümüde olsa androidde olsa javada olsa telefonu bir üst işletim sistemıne geçirmek bu işl< Resmi açmak için tıklayın >
    etim sistemi nedir bilmıyorum çünkü

    telefonun bataryasını çıkarttığım zaman içinde yazan bilgiler --- Mobil phone -- model gt-i9300---

    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >
    < Resmi açmak için tıklayın >


    FOTOĞRAFLAR < Resmi açmak için tıklayın >
     


    Yazan: erdihananli
  2. Geçmiş olsunn kardesım java bu sistem yine sevin telefon gelmiş bana bi torba pirinç göndermişler okunmuştur pirinçler diye pilavda yapamıyoruz saklıyorum öle :))
     
    enesrsln ve Dede bunu beğendi.
  3. iyi olmus kardesım kusura bakma.Millet enayı mı 2000 tllık telefonu 200 tlye satsın.Biraz mantık yurutsen anlarsın zaten dolandırıcı olduklarını
     
  4. Dönüştürsen bile o telefonun donanımıda çok kötüdür hiçbirşey yapamazsın bence :) İnternetten alana kadar kendin gidip bir replika alsaydın daha iyiydi :)
     
  5. Geçmiş olsun kardeşim. Böyle sitelerden alışveriş yapmak pek mantıklı değil. Replika almak istiyorsan telefoncuya gidip inceleyerek alacaksın.
     
  6. Nasıl inanıyorsunuz anlamıyorum buna adam nasıl satsın kaç milyarlık telefonu 100-200 liraya ya
     
  7. Firmaların da bu konuya el atmaları lazım.Bu reklamlar hergün her yerde karşımızda.Bunlara bir yasak gelmezse daha çok satılır bu tür çakma ürünler.
     
Yüklüyor...
24/09/2018 - 14:39