berktezkosar
Üye
Dock'daki imgeler aşağıya kaydı..
arkadaşlar benim 2G blackra1n ile hacklenmiş iphone'um war.. şunu farkettim ki dier iphonelardaki gbi dock kısmı düzgün deil.. örnek :
bnm iphone'umdaki docklar biraz daha aşağıda.. dolayısıyla yazılar da gereğinden daha da aşağıda .. ayrıca iconları aynaya tutmuşsun gibi yansıma yapıyor aşığıya doğru.. yardımcı olursanız sevinirim.. nasıl düzeltebilirim?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bnm iphone'umdaki docklar biraz daha aşağıda.. dolayısıyla yazılar da gereğinden daha da aşağıda .. ayrıca iconları aynaya tutmuşsun gibi yansıma yapıyor aşığıya doğru.. yardımcı olursanız sevinirim.. nasıl düzeltebilirim?

pcdeki resimleri nasıl forumdaki yorumlara ekleneceğini blmiorm
daha acemiyim.. yardımcı olursan resmi atabilirim..