Dock'daki imgeler aşağıya kaydı..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
berktezkosar

berktezkosar

Üye
    Konu Sahibi
Dock'daki imgeler aşağıya kaydı..
arkadaşlar benim 2G blackra1n ile hacklenmiş iphone'um war.. şunu farkettim ki dier iphonelardaki gbi dock kısmı düzgün deil.. örnek :
bnm iphone'umdaki docklar biraz daha aşağıda.. dolayısıyla yazılar da gereğinden daha da aşağıda .. ayrıca iconları aynaya tutmuşsun gibi yansıma yapıyor aşığıya doğru.. yardımcı olursanız sevinirim.. nasıl düzeltebilirim?:bilmm
 


Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
ya bi ekran göruntusu vermek cokmu zor dock ne demek 2 yılı aşkın iphone kulanıcıyım ilk defa dock u duyuyorum
 
berktezkosar

berktezkosar

Üye
    Konu Sahibi
engin abi kusuruma bakma :D pcdeki resimleri nasıl forumdaki yorumlara ekleneceğini blmiorm :$ daha acemiyim.. yardımcı olursan resmi atabilirim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt