Diz ustu bilgisayar tavsiyeteriniz...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fnldstntn

Üye
    Konu Sahibi
Diz ustu bilgisayar tavsiyeteriniz...
Arkadaslar onerilerinizi bekliyorum...
max 2000 tl...
tesekkurler
 


Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Toshiba almanı öneririm.Sağlamlık ve kalite bakımından çok iyidir.Örneğin ; Toshiba Satellite i5-430M

Böyle birşey düşünürsen seni grafik yönünden 4-5 yıl , oyun amaçlı 3-4 yıl idare eder.
 

fnldstntn

Üye
    Konu Sahibi
Güzel tavsiye Nedved teşekkürler...
Başka tavsiyesi olan varmı?
 
_enqin_

_enqin_

Üye
acer emachines serisini önerilim oyun için güzel bir bilgisayar
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
hp almanı öneririm
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
hp kötü? bende 98 den kalma 2005 den beri kullandıgım laptopum ve 2 sene önce aldıgım hp markalı laptoplarım oldu ve hic bir zaman sorun yasamadım
 
skreç

skreç

Üye
bence hp çünkü çok kullandım hiç problem görmedim ama dell de çok sağlam tavsiye ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt