Kratosque
Üye
DISCOVERY SES TUŞU VE KİLİT TUŞU
arkadaşlar telefonum dün yere düştü ve ses kısma tuşu ile kilit tuşu çalışmıyor kilit tuşu sadece telefonu açarken çalışıyor telefon açılınca da factory mode da başlıyor telefonu normal başlatmak istiyorum yardımcı olacak arkadaşalara şimdiden teşekkürler
Not:telefonun kasko ve garantisi devam etmekte kaskoya rootlu bir şekilde yollasam sorun olur mu ?
Not:telefonun kasko ve garantisi devam etmekte kaskoya rootlu bir şekilde yollasam sorun olur mu ?
