Öneri Discovery Pişmanlığım..

BhaYzc

Üye
hocam bende aldım sorunsuz şükürler olsun...
 

AHMED...

Üye
youtubede video gördüm daha yeni ips yalanı diye
 

ishak388

Üye
aldıktan yaklaşık 2 hafta sonra sattım mtk(çin) sistemi kullanan berbat bir telefondur aldığımda satmadan önce ölü piksel çıkmıştı çöp telefon
 

AHMED...

Üye
üstad telefon tavsiyesi bölümüne konu açtım göz atabilirmisin müsaidsen
 
Arkadaşlar valla bu kadar arzalı bi teknik servis ve her partide farklı bi sorunun patlak verdiği GM alınmaz ve aldırtılmaz kimse tavsiye etmesin kimse almasın biyerleri kalktı çok satış yapınca bi almayın nasıl köpek gibi kullanıcıyı düşünürler görürsünüz
 
Tepkiler: kavr

Sence ben neden s4 mini aldim saniyorsun
 

flunight

Üye
abartisiz 30 kere elimden dustu banamisin demiyor.
 
benim telefonumda da hiç bir sorun yok ama bu sorun olduğunu değiştirmez. bu saatten sonra Discovery alınmaz zaten
 

NedenLan

Üye
1 yıldır kullanıyorum 4gb sürümü şimdiye kadar sıkıntı çıkmadı kardeşim ve 2 yakın arkadaşımda kullanıyor elimin altında heran ulaşabileceğim 4 gmd var(2si 16gb) hiçbiirinde hiçbir sorun yok çok şükür. ki olsa bile 600 liralık telefon aldık beyler benle anda s3 alan adamların durumları bizden çok da farklı değil en azından 600 liralık fark yok.daha iyi hizmeti herkes ister sapına kadar haklısınız ama böyle olacağı az çok belliydi.
 

fk555897

Üye
S4 Mini güzel telefon. Bütçeni söylersen belki daha iyi telefonlar önerebiliriz. Discovery'den vazgeçmen çok isabetli bir karar olmuş.
 
s4 miniye gözün kapalı geç hayirli olsun
 
Son düzenleme:
S4 Mini kat kat daha iyi saten 950-1000 tl bütçen varsa s4 mini hep 1. sırada olmalıdır
 

fgbvhjk

Üye
950-1000 tl s4 miniye vereceginize üstüne 200 tl daha koyup 32 gb g2 alin daha iyi
 
Ben sadece fikrimi soyledim tabiki bütçe önemli eğer butcesi 1000 lira civari ise s4 mini alabilir ama üstüne para koyma sansi varsa g2 alsin daha iyi bence
Senin dediğinde doğru öyle bi şansı olursa g2 daha iyi ama benim en fazla 1000 tl bütçem vardı s4 mini aldım gayet memnunum