Öneri Discovery kullananlar bakabilirmi

    Konu Sahibi
Discovery kullananlar bakabilirmi
Merhaba arkadaşlar telefon alacağım aklımda discovery ve nokia lumia 625 var hangisini tavsiye edersiniz telefonda yapacaklarım müzik internet sosyal ağlarda takılma olacak birde şarjı iyi gitsin istiyorum
 

UpOneTR

Üye
benimde gönlüm lumiada nedense general mobileye bir türlü kanım ısınmadı da discovery i öven çok fazla
Diskavri al yolda kal
Ben lumia denemek istiyorum wp platformunu merak ediyoeum sevenler var

Yok ben oyun oynarım oyunada para vermem diyosan lumia alma
Diskavride alma

Moto G de alma çünkü sadece bende var moto g sende olmasın
(Moto g öneririm)
 
Tepkiler: muhammettvurucu
    Konu Sahibi
oyunu saymasak lumiayı mı öneriyorsunuz ?
 
    Konu Sahibi
Kesinlikle ayrica 5mp olduğuna bakma discoveryden daha iyi BENCE
nokianın kamerasının kalitesinden şüphem yok zaten 5mp yeter bana
Ben demek isterdim ama pişman olursanız ben bilmem
Eniştemde htc 8x var kullandım cok hosuma gitmisti ama yeni olduğu icin pek bi özelliği de yok iste

Wp kullanan birine sormak gerek
androidde öyleydi ilk zamanlarında fazla özelliği yoktu ileriki zamanlarda gelişir diye düşünüyorumyardımlarınız için teşekkürler karar verdim 625 i alıyorum
 
Tepkiler: muhammettvurucu
ama devir android devri kardesim .d
 
    Konu Sahibi
bir arkadaş s3 ü önerdi kafam karıştı yine
 

Moto_G

Üye
Kesinlikle Moto G veya discovery moto g daha üstün ama
Windowsa bulaşma derim
 
Gmd al ben kullanıyorum 7 aydir ve cok memnunum övmek değil doğru olanı soyluyorum Ben söyledim soylucemi sen bilirsin ne alirsan hayırlısı olsun güle güle kullan
 
    Konu Sahibi
Androidde ne kadar işlemci kullanırsan kullan bazı yerlerde takılıyor kaç tane s3 s4 gördüm benim elimdeki nokia 603 ten fazla donuyor mesela hayatımda kasan takılan bir tane bile wp telefon görmedim fakat wp alsam androiddeki gibi serbest değilsin anca resmi yazılımlar alabiliyorsun rom olayı yok iphone'da da aynı dert
 
Rom olayına girmem, telefonun stok romu bana yeter diyorsan lumia al, tabi oyun seçeneklerin daralır. Eğer androidde karar kıldıysan motorola g'yi tavsiye ederim discovery kullanıcısı olarak.
 
tabi bi program yüklenmediği için kasmayan sistem var bide çok fazla yüklenince kasan sistem var telefonum kasmıyor diyen birinde kesin telefon boştur
 

fk555897

Üye
Ben discovery kullanmıyorum ama sana Lumia 625'i öneririm.