DISCOVERY BILDIRIM SORUNU

lock66

Üye
    Konu Sahibi
DISCOVERY BILDIRIM SORUNU
Merhabalar
GM markalı Discovery telefonumda bildirim sesleri geliyor ancak bildirim çubuğuna bildirim eklenmiyor bunu nasıl düzeltebilirim
 
konu hakkında çok bi bilgim yok recovery dediğiniz şey hakkında bilgi verebilir misiniz

hocam cihazı kapatın açarken ses açma tuşuna basarak açın mavi yazılı bir menü gelicek wipe/data factory reset seçeneğine gelip güç tuşuna basın gelecek menüden yes i yine aynı şekilde seçin

edit : bu işlem cihazınızı komple sıfırlar bilginize öncesinde önemli verilerinizin yedeklerini alın !!!
 
Yönetici tarafından düzenlendi:

lock66

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim deneyeceğim olur umarım