DİSCOVERY 2 PLUS BRİCK OLMUŞ OLABİLİR

merkoni

Üye
    Konu Sahibi
DİSCOVERY 2 PLUS BRİCK OLMUŞ OLABİLİR
Merhaba arkadaşlar. discovery 2 plus telefonumu rootladım ve birkaç ayrı recovery modda başlatmayı denedim (ios 8 room yüklemek istiyordum) ancak olmayınca flash ile team win recovery modda başlatabildim.(resimdeki gibi ekran geldi ve twrp moda geçmeden önce alcatel one touch ekranını görüyorum) Buraya kadar herşey normaldi ancak bu moddan bir türlü çıkamadım reebot yaptığımda telefon açılırken discovery yazısına kadar ilerliyor ancak daha sonra telefon açılmadan kendini resetleyip duruyor. sürekli açılıyor gibi oluyor ama hep başa sarıyor. daha sonra güç+ ses açma tuşu ile tekrar twrp mod a girip factory reset + wipe cache yaptım birde daha önceden hafıza kartına attığım orjinal recovery modda install menüsünü kullanarak girmeye çalışıp reboot yaptım ancak bu defa twrp mod'a da geçiş yapamıyorum ( güç + ses açma tuşuna basmama reğmen) SP flash tool ile yazılanları uygulamaya çalıştıysam da başarılı olamadım (zaten pil de çıkmıyor). şuan telefon güç tuşuna hiç basmasam bile şarjı olduğu sürece kendini discovery yazısını görünceye kadar yeniden başlatıyor. lütfen yardım edin
 
Yanlış rom yükledin büyük ihtimal forumdaki diğer Discovery2+ romlarını dene
Sonuç alamazsan 2 için paylaşılan stock romu flash tool ile at
 
Tepkiler: merkoni

merkoni

Üye
    Konu Sahibi
Yanlış rom yükledin büyük ihtimal forumdaki diğer Discovery2+ romlarını dene
Sonuç alamazsan 2 için paylaşılan stock romu flash tool ile at
Tesekkurler cevap için ancak flash tool dahil herhangibir programi gormuyor telefon zaten surekli kapanip acildigi icin baglanti bir gelip bir gidiyor herhangibir sey yuklemeye yetecek kadar sure kalmiyor pc ile baglanti hemen kopuyor haliyle rom da yukleyemiyorum. Yani pc ile rom yuklemeye yetecek kadar sure bagli kasa sorun kalmayacak ama bunu saglayamiyorum
 
Tepkiler: ÇaRşI 2387
Romu hafıza kartına atıp recoveryden install kısmından kuramadınmı
 

merkoni

Üye
    Konu Sahibi
Recovery mod acilmiyor (telefon orjinal romluyken de acilmiyordu) twrp mod aciliyordu ancak reboot yaptiktan sonra artik twrp moda da gecemiyorum. Guc+ ses acma yapiyorum hicbir tepki yok resetlemeye devam ediyor
Romu hafıza kartına atıp recoveryden install kısmından kuramadınmı
Recovery mod acilmiyor (telefon orjinal romluyken de acilmiyordu) twrp mod aciliyordu ancak reboot yaptiktan sonra artik twrp moda da gecemiyorum. Guc+ ses acma yapiyorum hicbir tepki yok resetlemeye devam ediyor
 
Twrp 2.8.7 Recoveryi tekrar yükle ayrıca şu driverler kurulu olsun pc de.

 

merkoni

Üye
    Konu Sahibi
Twrp 2.8.7 Recoveryi tekrar yükle ayrıca şu driverler kurulu olsun pc de.

Tesekkur ederim deneyecegim
Twrp 2.8.7 Recoveryi tekrar yükle ayrıca şu driverler kurulu olsun pc de.

driveri yükledim başarı ile yüklendi yazdı SP flash tool ile v6000-16gb romu yüklemeyi denediğimde aşağıdaki gibi bir hata alıyorum acaba yanlış rom mu bu? işime yarayacak bir rom varsa atabilirsen çok memnun olurum
 
Tepkiler: ÇaRşI 2387

Dostum sen 1 için olan romu discovery2 ye yüklemeye çalışmışsın o yüzden hata alıyorsun rom bölümünde var uygun discovery 2 romları
 
çözüm oldu mu acaba şu anda aynı sorunlar bende var