Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Dikkatsizlik Sonucu Oluşan Kaza 04.02.2017 Dışkapı
Sponsorlu Bağlantılar
DarkredBlue61
Üye
Konu Sahibi
Dikkatsizlik Sonucu Oluşan Kaza 04.02.2017 Dışkapı
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
vedat1966
Üye
Bu durumda suçlu araç hangisi.
SM-N910F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Trafik Kurallarına Göre Tabiy ki Jeep Sürücü.Jeep Sürücüsü Mahkeme Açıp İtiraz Etse Hızlı Geldi Görmedim Makas Attı Gibi Gibi Yinede Haklı Olamaz Heralde Çünkü Video Delil Niteliği Taşir.Anlayacağin O Ki Trafk Kurallarına Göre %100 Kusurlu Bulunur Jeep Sürücüsü.
Ahlakı Kural Olarak Diğer Otomobil Şuçlu.Nedeni İse Jeep Sürücsü Aynaya Baksa Dahi Arkadan Geleni Fark Etmeye Bilir Çünkü Kör Nokta Denilen Olay Vardır Aynalarda İşte Bu Yüzden Korna İle Uyarmalıydı Yine Çıkarsa Kendi Bileceği İşti.Trafikte İlk Kural Saygıdır Denir Normalde Jeep Sürücüsünün Bu Hatasını Telafide Edebilirdi Fakat O Esnada Sağ veya Soldan Yaya Çıkabilir,Sürücü Telefonla Uğraşıyor Olabilirdi,Göstergelere Bakıyor yada Yanındaki İle Konuşup jeep Sürücüsüne Dikkat Etmemiş Olabilir.
PALA.
Üye
Bunların çoğunda dikkatsizlik var, trafiğe aldırmadan yola atlıyorlar...
Ülkemizde maalesef sol şeritte giden araç tüm kuralların üstünde algısın var. Ama ülkemizde de uluslararası trafik kurallarında da geçiş önceliği sağdan gelen araçtadır. Sol şeritteki araç her zaman sağ şeritte seyreden ve Sol şeride geçmek isteyerek sinyal veren araca öncelik tanımalıdır.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ülkemizde maalesef sol şeritte giden araç tüm kuralların üstünde algısın var. Ama ülkemizde de uluslararası trafik kurallarında da geçiş önceliği sağdan gelen araçtadır. Sol şeritteki araç her zaman sağ şeritte seyreden ve Sol şeride geçmek isteyerek sinyal veren araca öncelik tanımalıdır.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Senin Bu Dediğin Sağdan Gelene Yol Ver Kuralı Mı Yoksa? Yani Ahlaki Olarak Diyorsan Amenna Ama Trafik Kurallarına Göre Öyle Birşey Yok.Kimse Şeridine Giremez.Türkiyede Maalesef Trafik Soldan Akıyor Gibi Görünüyor Ama Tam Tersi Aksine Sol Tıklaı Sağ Akıcı Oluyor.Bazı Uyanıklar Bilerek Emniyet Şeridini Bile Kullanıp Yol Bitiminde Sola Kaçıyor O Dediğine Çok nadir Yerlerde İzin Verilmeli