Digiphone K700 oyun sorunu

    Konu Sahibi
Digiphone K700 oyun sorunu
mrh arkadaşlar ben geçen hafta digiphone k700 çift hatlı telefon aldım kullanma klavuzunda .nes oyunları çalıştırır diyor ama denedim .nes .SIS .jar.jav .exe.rar hiç bi türü açmıyor .nes li oyunları atıyorum simgede atari kolu gösteriyo ama hiç birini açmıyor aç diye bir seçenek çıkmıyo lütfen yardım edin çok ihtiyacım war şimdiden teşekkürler
 
kardeş bende de aynı sorun var lütfen YARDIMMMM
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben *#777755999# yapıyorum Factory Id yazıyo *#220807# yapıyorum internete giriyo ama .mhr .mht .mrt oyunlarının hiç birini çalıştırmıyo bi yardım lütfen
 
ya bende digiphone k700 kullanıom. ne bluetooth u açabiliom ne zil sesini deiştirebiliom walla böyle telefonu ben ömrü hayatımda görmedim.(hediye geldi.)
 

vista1

Üye
aynı sorun bendede var kulanma kılavuzunda nes çalıştırıyo diyor ama emulatörle bile çalıştıramadım
 

asım5

Üye
arkadaslar ayarlara girib hepsine girin onlarin icinde bulutut var oruya tıkla
 

saynars

Üye
Buradan ne sonuç çıkarabiliriz? Tabikide çin malı telefon alınmayacağı sonucunu