Digiphone dg 27 ile ilgili sorunlarım var ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

VideoLaz

Üye
    Konu Sahibi
Digiphone dg 27 ile ilgili sorunlarım var ?
Soru 1 : DG 27'inin klavyesini büyütme şansım varmı ?

Soru 2 : DG 27'de sadece TRT kanallarını izliyebiliyorum. Diğer Kanalları nasıl izleyecegim ?

Soru 3 : DG 27'e Tema , oyun veya menü kurabilirmiyim ?

Soru 4 : Bilmem gereken küçük bilgiler varmı ?



ACİL ALTINA BU ŞEKİLDE CEVAPLARSANIZ ÇOK MUTLU OLACAGIM .

Cevap 1 :

Cevap 2 :

Cevap 3 :

Cevap 4 :
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt