DICE, Mirror's Edge 2 İçin Konuşmayı Umuyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
delrico

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
DICE, Mirror's Edge 2 İçin Konuşmayı Umuyor


Yıllardır beklenilen ve kendisinden bir türlü haber alınamayan oyun Mirror's Edge 2hakkında konuşmalar sürüyor.

DICE ve EA'de oyuna olan ilginin farkında olacak ki herkesi meraklandırmaya devam ediyorlar. DICE geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada Mirror's Edge 2 için şöyle konuştu;"Yapabileceğimiz en iyi şey Mirror's Edge'i geri getirmek için deli gibi çalışmaktır. Yakında konuşacağız."


"Yakında" diyerek neyi kastettiği bilinmese de, önümüzdeki aylarda güzel şeyler bizi bekliyor gibi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt