Soru gayet açık ...
Herkese hitaben açılmıştır .
Her yoruma saygım vardır . Keyifli forumlar .

fenerli adamın dibi olan modumuz![]()

Çok sevdiğim bir abim![]()

Cok sevdigim mutlaka gorusmek istedigim bir abim![]()

[ENGİN];6134704' Alıntı:
Kaç part sürecek ona göre yorum yapalım![]()

yakışıklı sempatik damak tadına hayran kaldığım(yemek zevklerimiz aynı) forumda en çok tanışmak istediğim abilerimden ali abim
eşi benzeri bulunmaz insan

Tehlikeli![]()

koyu fenerbahçeli olduğunu biliyorum galatasaray bölümünde iddaalı yorumları var![]()

dehsetul wahset biridir yorumlarindan belli oluyor zaten

Eyvallah kardeş , güzel ve farklı yorumun için .![]()

rica e. kardes dogrulari soyluyoruz biz burda![]()

takım olarak ortağız fakat aynı şeyi damak zevkleri için söyleyemem(bkz:şırdan)onun dışında iyi birisi diye biliyorum
![]()


çok sevdiğim büyüğünü küçüğünü bilen sevimli cana yakın bi abim olarak bilirim bea![]()

inşallah abicim
Eyvallah kardeş .
Çok şükür Fenerbahçeliyiz.
Eyvallah kardeşim . Sağol ,varol .
Allah'ın izniyle görüşürüz kardeşim .
Eyvallah .
Başka part kalmadı .
Allah razı olsun kardeşim . Eyvallah .
İnşallah buluşuruz bir gün . Yerimiz , mekanımız belli . Buluşuruz , görüşürüz inşallah .
Maşallah ne kadar uzun yorum yapmışsın ...
Diyorsun ...
Ben ve tehlike he ? Doğrudur .![]()
