Diablos'u nasıl bilirsiniz ... Part 2 .:)))

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Diablos'u nasıl bilirsiniz ... Part 2 .:)))
Soru gayet açık ...
Herkese hitaben açılmıştır . :)
Her yoruma saygım vardır . Keyifli forumlar .
 


Akıncı

Akıncı

Üye
fenerli adamın dibi olan modumuz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Çok sevdiğim bir abim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Cok sevdigim mutlaka gorusmek istedigim bir abim :sarıl:
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL, DiaBLoS ve __xXx__
__xXx__

__xXx__

Üye
yakışıklı sempatik damak tadına hayran kaldığım(yemek zevklerimiz aynı:D) forumda en çok tanışmak istediğim abilerimden ali abim:) eşi benzeri bulunmaz insan
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
marist

marist

Üye
:bilmm:
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
Tehlikeli :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
fenerli adamın dibi olan modumuz :)

Eyvallah kardeş .
Çok şükür Fenerbahçeliyiz.:)

Çok sevdiğim bir abim :)

Eyvallah kardeşim . Sağol ,varol .:)

Cok sevdigim mutlaka gorusmek istedigim bir abim :sarıl:

Allah'ın izniyle görüşürüz kardeşim .
Eyvallah .:)

[ENGİN];6134704' Alıntı:


Kaç part sürecek ona göre yorum yapalım :D

Başka part kalmadı . :D

yakışıklı sempatik damak tadına hayran kaldığım(yemek zevklerimiz aynı:D) forumda en çok tanışmak istediğim abilerimden ali abim:) eşi benzeri bulunmaz insan

Allah razı olsun kardeşim . Eyvallah .:)
İnşallah buluşuruz bir gün . Yerimiz , mekanımız belli . Buluşuruz , görüşürüz inşallah .


Maşallah ne kadar uzun yorum yapmışsın ...


Diyorsun ...
Ben ve tehlike he ? Doğrudur . :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: __xXx__ ve Joker
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
koyu fenerbahçeli olduğunu biliyorum galatasaray bölümünde iddaalı yorumları var :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS

emreolol

Üye
dehsetul wahset biridir yorumlarindan belli oluyor zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: DiaBLoS
codblackops2

codblackops2

Üye
takım olarak ortağız fakat aynı şeyi damak zevkleri için söyleyemem(bkz:şırdan) :ehe onun dışında iyi birisi diye biliyorum :)
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
çok sevdiğim büyüğünü küçüğünü bilen sevimli cana yakın bi abim olarak bilirim bea :sarıl:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
rica e. kardes dogrulari soyluyoruz biz burda:)

Allah razı olsun . Eksik olma , sağolasın .:)
takım olarak ortağız fakat aynı şeyi damak zevkleri için söyleyemem(bkz:şırdan) :ehe onun dışında iyi birisi diye biliyorum :)

Eyvallah . :D
İyi diyorsan iyiyizdir herhalde kardeşim . :ehe

çok sevdiğim büyüğünü küçüğünü bilen sevimli cana yakın bi abim olarak bilirim bea :sarıl:

Eyvallah kardeşim benim . Sağolasın .
Eksik olma . :sarıl:
 
__xXx__

__xXx__

Üye


Eyvallah kardeş .
Çok şükür Fenerbahçeliyiz.:)



Eyvallah kardeşim . Sağol ,varol .:)



Allah'ın izniyle görüşürüz kardeşim .
Eyvallah .:)



Başka part kalmadı . :D



Allah razı olsun kardeşim . Eyvallah .:)
İnşallah buluşuruz bir gün . Yerimiz , mekanımız belli . Buluşuruz , görüşürüz inşallah .



Maşallah ne kadar uzun yorum yapmışsın ...



Diyorsun ...
Ben ve tehlike he ? Doğrudur . :ehe
inşallah abicim
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Bu yaz kısmet olursa bir buluşma düzenleriz İstanbul'da ...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Konu güncel ...:)
 


Üst Alt