Devler ezdi geçti.Türkiye Fransa :95-77

Sponsorlu Bağlantılar

haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Devler ezdi geçti.Türkiye Fransa :95-77



2010 Dünya Basketbol Şampiyonası'nda Türkiye'nin Fransa ile yaptığı 2. tur maçında Türk basketbolseverler salonu doldurdu.

Sinan Erdem Spor Salonu'nun tribünlerinde ağırlıklı olarak kırmızı tişört ve formalarla yer alan taraftarlar, salonu adeta kırmızıya boyadı.

Fransa Milli Takımı sahaya çıkarken, salonu ıslıklarla inleten Türk taraftarlar, ''12 Dev Adam'' sahaya çıktığında ise ayağa kalkarak, alkışladılar.

Salondaki az sayıdaki Fransız taraftarlar da Türk taraftarlarla aynı tribünde karşılaşmayı izledi.

Şampiyonada grup maçlarını Ankara'da oynayan Türkiye, İstanbul'daki ilk maçına çıktı.

15 bin 500 kişilik Sinan Erdem Spor Salonu, ilk kez bir basketbol maçında tamamen doldu.

-ULAŞTIRMA BAKANI YILDIRIM KARŞILAŞMAYI İZLEDİ-
Türkiye'nin Fransa ile yaptığı karşılaşmayı Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım da izledi.

Yıldırım, Gençlik ve Spor Genel Müdürü Yunus Akgül ile beraber locadan karşılaşmayı takip etti.

-CEHVER VE ENGİN DE TRİBÜNDE-
(A) Milli Basketbol Takımı'nın aday kadrosunda yer alan oyunculardan Engin Atsür ve Cevher Özer, Fransa maçında takım arkadaşlarını yalnız bırakmadı.

Hazırlık döneminde sakatlandığı için şampiyonada oynayamayan Engin Atsür ile aday kadrodan çıkarılan Cevher Özer, tribündeki yerlerini alarak, milli takımı destekledi.

-VE MAÇ-
Karşılaşmayı 95-77 kazanan Milli Takımımız, çeyrek finale adını yazdırdı. 12 Dev Adam, Slovenya ile yarı finale yükselme mücadelesi verecek
 
  • Beğen
Tepkiler: MANYAKUS123, Samsunspor ve tragedie


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hidayet turnuva boyunca biriktirdi biriktirdi Fransa'ya patladı :D
Helal be dev adamlar:turkiye:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Hido iyi oynadı ersan pek etkili olmadı diğer maçlara oranla.Ama çok rahat yendik bu kadarını beklemiyordum :D resmen dalga geçtiler baştan sona ama slovenya ters takım bize geçen senelerde iki kez yenilmilştik sanırım :hmmm
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Yeneriz onlarıda..
45 sayı fark çekeriz:ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Helal olsun Basketbol Milli takımımız Çok iyi gidiyor tek aklım Mehmet okurda Kaldı oda keşke takımda olabilseydi Slovenya daha zorlu bir takım seyirci avantajımızı iyi kullanırsak onlarıda geçeriz inş
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:turkiye:
 
Mert

Mert

Üye
Kerem sakatlandı. Çarşamba ya kadar yetişirmiş. Ama hadi bakalım:hmmm
Tebrikler Milli takımımıza :turkiye:
 

JayJayyy

Üye
tebrikler 12 dev adam.
 
levasinay

levasinay

Üye
Memo da olsaydı keşke
 
MANYAKUS123

MANYAKUS123

Üye
Türkiyenin yaptığı en güzel maçlardan biri idi.hido çok güzel oynadı kerem sakaylandığı için üzül düm ama benim maçtaki favorim sinandı tebrikler 12 dev adam atamıza verdiğiniz sözü tuttun
 
Incubus

Incubus

Üye
HELAL OLSUN 12 DEV ADAM :oke:
 
hrn_07

hrn_07

Üye
şampiyonuz inşallah :oke:
 
'Davut

'Davut

Üye
Çok kolay oldu...:ehe
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
slovenyayıda geçtikmi :eller:
 
Temperature

Temperature

Üye
Slovenyayıda yıkıp geçecez insallah
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
maça az kaldı heyacanlanıyorum :eller:
 
mehmetakif005

mehmetakif005

Üye
amerika türkiye fnali harika olur inşallah o günleri de görürüz
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Evet bursanın real madrid hayali gibi :ehe inş geçeriz
 

Benzer Konular



Üst Alt