Desteğinize ihtiyacım var. :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dzynn

Üye
    Konu Sahibi
Desteğinize ihtiyacım var. :)
Dük kravat şirketi, 50. yılı için bir yarışma düzenliyor ve bu yarışmada üyelerin kendi tasarımlarını göndermelerini sağlıyor. Tasarımlarını gönderen üyelerin tasarımları diğer üyeler tarafından oylanıyor. Ve en çok oyu toplayan kazanıyor.

Ben de uzun zamandır böyle bir yarışma bekliyordum ve şimdi karşıma çıktı, ufaktan birkaç tasarım da ben ekledim.

Uzun zamandır maxicep üyesiyim ve hep burdan yardım gördüm birşeyler beğendim, şimdi de desteğinizi bekliyorum ve ya da tasarımıma oylarınızı istiyorum. (: Diğer tasarımlarımı
Oylama Facebook Beğen' mantığını kullanmaktadır. Facebook oturumunuzu açmanız istenirse herhangi bir tereddüt etmenize gerek yoktur, Dük firmasını araştırdığınızda zaten güvenilir bir yer olduğunu göreceksiniz..



Bak adım adım anlatıyorum bana kulak ver

1 . verilen linke tıkla
2 . sağ üstte oy ver var ona tıkla .
3 . facebooka giriş yap ve erişime izin ver .
4 . bu mesajımı beğen
 
valla elimden gelen bişey olsa inan çok yardım etmek isterim..ama kusura bakma benden yana..
 

dzynn

Üye
    Konu Sahibi
valla elimden gelen bişey olsa inan çok yardım etmek isterim..ama kusura bakma benden yana..

yapmayın arkadaşlar sadece Oy vericeksiniz, yabancı forumlarda üyeler birbirlerine böyle konularda çok destek oluyorlar biz neden ? ((:

----------Eklendi @ 12:52:29 ---------- Yazıldı @ 12:51:16 ----------


anlasam ederim heralde

sağ üstte oy ver e tıklayıp facebook hesabından oturum açıcaksın sadece ve Yani bu tasarımı Beğen'miş olacaksın facebook üzerindeki paylaşımlar gibi (:
 

anlasam ederim heralde

Bak adım adım anlatıyorum bana kulak ver

1 . bu linke tıkla
2 . sağ üstte oy ver var ona tıkla .
3 . facebooka giriş yap ve erişime izin ver .
4 . bu mesajımı beğen
 
Tepkiler: vapur dumanı ve dzynn

işyerinden faceye giremiyorum.
yani ne demek oluyomuş?yardım etmek isterim ama edemem!!!
everybody plase
 
Tepkiler: y n s c n

dzynn

Üye
    Konu Sahibi

İşte destek budur, teşekkürler! (:
 

SHS

Üye
tam destek garanti bankasında kardeş, oraya uğra
 
Tepkiler: vapur dumanı

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
destek mobilim

----------Eklendi @ 13:49:07 ---------- Yazıldı @ 13:48:42 ----------

uğraştım ama beceremedim galiba
 
Tepkiler: vapur dumanı ve dzynn

dzynn

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: vapur dumanı

SHS

Üye
verdim, hata oy vercem diye dondurduğum facemi aktif yaptım..
 
Tepkiler: dzynn ve vapur dumanı
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...