jatvalca
Üye
Desire x jelly bean güncellemesi hakkında
merhaba arkadaşlar
bu jelly bean güncellemesi hakkında kararsız kaldım nette araştırdım kimi yükle kimi yükleme diyor
ilk çıkan güncellemenin beats audio hatası olduğunu biliyorum daha sonraki güncelleme ile bunların düzenlediği söylenmede bir kısım kullanıcı sorunun hala devam ettiği konusunda
yükleyen arkadaşlar görüşleriniz nelerdir sizce yüklemeli yoksa yanına bile yaklaşılmamalımı?
bu jelly bean güncellemesi hakkında kararsız kaldım nette araştırdım kimi yükle kimi yükleme diyor
ilk çıkan güncellemenin beats audio hatası olduğunu biliyorum daha sonraki güncelleme ile bunların düzenlediği söylenmede bir kısım kullanıcı sorunun hala devam ettiği konusunda
yükleyen arkadaşlar görüşleriniz nelerdir sizce yüklemeli yoksa yanına bile yaklaşılmamalımı?

