........ Desem Ne Dersin ?

Sponsorlu Bağlantılar

fbforever

fbforever

Üye
Üşümezmiyim derim :)
Hayat çok sıkıcı desem...
 


Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Haklısın Derim :D
Amaa Hayatı Sıkıcı Yapan İnsanlar Desem Ne Dersin :D ?
 
'Davut

'Davut

Üye
Hıımmm güzel lafmış derim....:)

Hayat sıkıcı ise niye yaşıyorsun desem ne dersin...::islik
 
fbforever

fbforever

Üye
Sıkıcı olsa bile ufak ayrıntıları beni mutlu ediyor derim :)
Yarın benim doğum günüm desem .... :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
İyiki doğdun derim :D
Konusunu açıyorum desem :D
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye


Ayda bir kaç milyar kazanmak istermisin desem?
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
Ayda bir kaç milyar kazanmak istermisin desem? :kop:
Ayda Parayı Napayım Derim
Uzaya Çıkmak istermisin desem :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben zaten çıktım . Sen geride kalmışsın derim :ehe
Hava harika desem?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Sen öyle diyosan öyledir:ehe

Sen hiç kırmızı kar gördün mü desem?:ehe
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
Banane :ehe
Karlar eridi desem :D

--------------- Ekleme ---------------

Mesajımın Önüne Geçmiş :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yooo .. Sen geçtin mesajın önüne asıl .. :ehe
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Yav ne giriyonuz aralara:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hep bu Ceza nın işi .. :ehe
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Öyle:ehe

Yorgunmusun desem?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Fazla değil ..
Sen ?
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
Hadi Lan Sensin Ceza Sana burdan 2 mesaj önceden uçarım akıllı ol Olmayan aklırı alırım he :box

Alicikler uğraşmaktan çok yorgun düştüm ama yıkılmadım ayaktayım :ehe
Sen yorgunmusun desem :D

--------------- Ekleme ---------------

Alicik Araya Girmesene Lan Sümüklü :ehe :nono:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ceza hayranıyım ben .. Sagopa dan çok da iyiyiz .. :ehe
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
Ceza Kim be Sümüklünün Teki oda senin gibi Zaten Cezayı Rap'e Sagopa Sayesinde Geldi heheheyyy :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ceza en önce çıkan rep grubu canım . Naber . Sagopa daha dün çıktı . :ehe
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Sohbet konusu değil burası uleyn:ehe

Başım ağrıcak gibi ne önerirsin desem?
 


Üst Alt