........ Desem Ne Dersin ?

Sponsorlu Bağlantılar

TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Şimdilik öyle derim :)
Nasıl olacak bilmiyorum desem
 


Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Bende Bılmıyorum Derım :D
Bosver Kada Desem Ne Dersin ?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Konuya fransızım ..
Hava bugün oldukça güzel desem .
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Ever Derım :D
Altakı Sence Desem Ne Dersin ?
 
..€mR€..

..€mR€..

Üye
aynen derim
alttaki canım sıkkın desem
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Neden Derim ?
Hayırdır Desem Ne Dersin ?
 
..€mR€..

..€mR€..

Üye
boşver derim
kimseye fazla değer vermemek gerekiyomuş ama bunu başaramıyorum desem
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Aynı ben derim ...
Slipknot hastasıyım desem :D
 
..€mR€..

..€mR€..

Üye
:oke:süper derim
nick güzelmiş desem:ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Derim :D
Cvp Vermedin Desem Ne Dersin ?
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
..€mR€..;1897094' Alıntı:
:oke:süper derim
nick güzelmiş desem:ehe

Satayım mı sana :ehe
™ мγdяєaм;1897100' Alıntı:
Teşekkürler Derim :D
Cvp Vermedin Desem Ne Dersin ?

Ne diyorsun kada yaa derim :ehe
Profil şarkım nasıl desem :D
 
..€mR€..

..€mR€..

Üye
valla dinlemedim derim :ehe
msj atabilmek için 50 msj gerekiyomuş desem
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bu bölümde takıldığın sürece mesaj sayın artmaz derim :ehe
Been bir günde 22 mesaj atıyorum desem :ehe
 
..€mR€..

..€mR€..

Üye
:ehe yorulmuyosun demekki derim
yılbaşı ama çok sıkıcı desem
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Sağlık olsun tombala oynarız biz de derim :D
Gece ne yapıyorssun eğlence olarak desem ?
 
..€mR€..

..€mR€..

Üye
bu yılbaşı evde aileyle geçcek derim ( tombala hesabı :ehe )
arkadşlarla takılmak sıktı desem
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Takılmak iyi derim
Arkadaşların hepsi satıyor takılamıyorum bile desem ???
 
..€mR€..

..€mR€..

Üye
boşver en iyisi aile derim
bu yıl fazla içmek yok desem:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben içmedim ve içmem derim ... Sıkıldım desem
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Dua et derim ..
Ne yapmak istiyorsun desem ?
 


Üst Alt