Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
........ Desem Ne Dersin ?
Sponsorlu Bağlantılar
..€mR€..
Üye
uyumak istiyorum derim yarın akşama kadar
imza güzel olmuş desem
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Teşekkürler Derim Güzel Bi Gün Desem Ne Dersin ?
DiaBLoS
Admin
Eh işte .. Pazartesi ne kadar güzel olabilir ki .. Hiç sevemedim şu günü yahu ..!
Hava çok güzel desem ?
Sehzade
Üye
yagmurlu havamı sewiyorsun derdm
bi biskrem versem desem ne dersin??
zor bi cumle oldu xD
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Sevmem Biskremı Derım
Sehzade Pesımden Gelmıs Desem Ne Dersin ?
DiaBLoS
Admin
Bir daha gelmesin derim ..
Mesai saati bitiyor desem.
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Bitsin Derim. Canım Sıkılıyor Desem Ne Dersin ?
..€mR€..
Üye
sıkılmayan varmı derim
daha hafta sonuna 3 gün var desem
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Hayır 2 Gün Varım Derim oFF Sıkıldım Desem Ne Dersin ?
DiaBLoS
Admin
Dua oku derim bol bol ..
Hava çok güzel desem ?
huri$
Üye
allah allah hava guzel olsada burda bir sogukluk var derim
artik kimseye guven olmuyor desem
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Bende Abla Derim. Kar Yağıyor Desem Ne Dersin ?
DiaBLoS
Admin
Ohh ne güzel işte ... Birazını da Adanaya gönderin yahu . Bu kadar olmaz ki ?
Adana da hava oldukça güzel desem ?
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Adana Hepp Böle Derim. Elımı Rendeledım Desem Ne Dersin ?
DiaBLoS
Admin
Geçmiş olsun derim .
Sıkıcı bir gündü desem ?
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Hayır Derim. Foruma Bi Haller Oldu Desem Ne Dersin ?
fbforever
Üye
Hayırdır inşallah derim.
Yarın karne alıyoruz desem ne dersin?
Fatih[Sag0]HiphoP
Üye
Evde sMAckDown war
Karnem Kötü Desem ne dersin
fbforever
Üye
Ben daha alamadım derim
Şu anda Ankara'da kar yağıyor desem...