Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
........ Desem Ne Dersin ?
Sponsorlu Bağlantılar
lovestar
Üye
biziz derim
öylemiyiz desem?
Berlin Boleyn
evet en kral gececi sen ve ben lovestar&Berlin Boleyn
lovestar
Üye
eee desem yok kraliçe
Berlin Boleyn
hımmm kral sensin kendimede kral demiş oldum. bende karliçe oluyorum doğal olarak
çok zzekiyim desem
lovestar
Üye
farkettim derim
ee kraliçe nerdeeeen nereye desem ?
Berlin Boleyn
hiç hatırlatma o hallerimi derim..
bu halimizzden memnunmusun desem?
lovestar
Üye
daha iyisi olamazdı derim
sen desem?
Berlin Boleyn
çok memnun ve mutluyum derim.
eee soracak soru gelmiyor desem
lovestar
Üye
olsun cevaplar tatmin ediciydi derim...
çok uykun varsa uyuyabilrsin ben geceyi tek başıma tamamlarım,yalnız kralı oynarım desem ?
Berlin Boleyn
gönlüm seni yalnız bırakmaya el vermiyor ama sende yokluğumda konulara daha konsantre olursun gerçekten gözzümden uyku akıyor derim..
kendine iyi bak desem?
lovestar
Üye
teşekkür ederim sen de kib derim...
çıkarım o zaman bende desem?
Berlin Boleyn
vardır bi bildiğin derim
ben uykuya gidiyorum
lovestar
Üye
tatlı rüylar diliyorum...
maxicep görüşmek üzere desem ?
X-LifeHard
Üye
Nereye desem?
huri$
Üye
burdayim ben
sen nerdesin gorunmuyosun desem
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Başıma Neler Geldi Bi Bilsen Derim Artık Bazı Şeylerın Tadı Kalmadı Desem Ne Dersin ?