........ Desem Ne Dersin ?

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kesinlikle..Ağzına sağlık derim..:ehe
Hava oldukça güzel desem . ?
 


haltie

haltie

Üye
seni kıskanmıçcam bu kez ali bursadada hava güzel derim:)
hep ilkbahar olsa desem papaz herzamn pilav yemez dermisin:D
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Zıkkımın Dibini Yesin Derim :ehe
Yaa İnanmıyorum Oda da Şuan Tek Kaldım Desem ne Dersin :ehe
 
huri$

huri$

Üye
ee ben varim yalniz degilsin tatlim deerim
ke$ke ikimiz bi gayfe keyfi yapaydik desem ne dersin melegim
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Gel bak derim =)
Muzlu süt içer misin desem ?
 
haltie

haltie

Üye
yok sade soğuk süt içerim:)
ama sana muzlu süt ısmarlayım desem:)
 

Berlin Boleyn

olur derim..

koca karı ilaçlarımı,tıpmı desem?
 

Berlin Boleyn

bence her 2side mesela ben hasta oldum geçen sadece pastil içtim ama bol bol ballı adaçayı içtim.

nasılsın iyimisin desem?
 
huri$

huri$

Üye
hayirli cumalar bugun mubarek gun
allah i$inizi rast getirsin desem
 

Berlin Boleyn

bende iyi olmaya çalışıyorum sağolasın..

türk kahvesimi,çaymı desem?
 
haltie

haltie

Üye
çay derim:)
çay müptelasıyım desem
 

Berlin Boleyn

çayı şekersiz içerim derim..

kahve müptelasıyım desem:D
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Fazlası zarar
Nasıl bir gün desem?
 
haltie

haltie

Üye
şekersiz açık ve limonlu içerim:)
kahve 40 yılda bir hatrı olsun diye oda::D

--------------- Ekleme ---------------

Fazlası zarar
Nasıl bir gün desem?

evet yeşil çay daha mantıklı:)
güzel bir gün havada güzeldi:)
 
huri$

huri$

Üye
hayırlı cumalar abla:)
ellerinden öprerim desem:)[/QUOTE]op karde$im sagolasin allah cok cumalar gostersin seninde el openlerin cok olsun derim

--------------- Ekleme ---------------

aa nasil cikmi$ benim mesaj oyle desem biçimsiz olmu$:ehe
 
haltie

haltie

Üye
hayırlı cumalar abla:)
ellerinden öprerim desem:)
op karde$im sagolasin allah cok cumalar gostersin seninde el openlerin cok olsun derim

--------------- Ekleme ---------------

aa nasil cikmi$ benim mesaj oyle desem biçimsiz olmu$:ehe[/QUOTE]

amin derim:)
yok abla estağfurullah desem:)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Ablan Senin Yer Derim.
Akşam Akşam Morelim Bozuldu Desem Ne Dersin ?
 


Üst Alt