........ Desem Ne Dersin ?

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bilmem...
İyi gibi kötü geçti...

Alttaki, zencefil desem?
 


huri$

huri$

Üye
zencefil iyidir iyi gelir gribe soguk alginligina derim
cok istedigmiz halde bazi $eyleri neden yapamayiz sence desem ne dersin
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Yasaklar tatlıdır derim.
Çikolata kötü iken brokoli iyidir de... Bir de tatlarına bakın derim :ehe

Alttaki, Milka desem?
 
finike_ru

finike_ru

Üye
Evet derim...

Sana n95 hediye almak istiyorum..
 

Berlin Boleyn

tamam açık adresi veriyimmi kargoyla yolla derim:ehe

bi biskrem versem desem?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ben de sana bir Bueno veririm derim...

Alttaki açım desem?
 
huri$

huri$

Üye
ee yemek zmani hadi yemek molasi verin derim
alttaki $iir desem
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Güzel Derim :ehe
Uykum Yok Desem Ne Dersin ?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Sabah sabah ne uykusu derim:ehe
Nerelerdesin desem..?
 
huri$

huri$

Üye
burdayim
yagmuur desem
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Buralardan geçti derim. :)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Ne geçti desem?
 

Berlin Boleyn

bir atlı geçti..

oradanda geçtimi desem:ehe
 
lovestar

lovestar

Üye
yok yağmur yağıyo atıyla çamura saplanmıştır :)

beyaz atlımıydı desem?
 

Berlin Boleyn

hayır zoro gibi bişeydi

bu saatte hangi rüzgar attı desem?
 
lovestar

lovestar

Üye
hasta olucam sanırım uyku tutmadı derim

ya sen hep gececimisindir desem?
 

Berlin Boleyn

(inşallah olmassın)

değilim bugün uyumayasım geldi..

sence ben uyumalımıyım desem:)
 
lovestar

lovestar

Üye
teşekkür ederim.inşallah..

bilmem.çok gerekli değilse uyuma;yoksa bir milyonluk bu sitede tek başıma sabahlıycam derim...
 

Berlin Boleyn

:ehe ozzaman sana refakat edeyim..

en kral gececi benim desem:pro:
 


Üst Alt