........ Desem Ne Dersin ?

Sponsorlu Bağlantılar

endometozon

endometozon

Üye
ayıp oluyor desem
 


aRdiLê

aRdiLê

Üye
Maxicep'i yaKında bıRakıyoRum deSem.
 
endometozon

endometozon

Üye
hayırdır neden bırakıyorsun desem
 
aRdiLê

aRdiLê

Üye
biR sebebi yoK deSem (.
 
endometozon

endometozon

Üye
bu hayatta her seyın bır sebebı vardır desem ;)
 
Dafny

Dafny

Üye
güller abla haklı desem
 
aRdiLê

aRdiLê

Üye
akLıma eseR yine qeLirim deSem (.
 

Perfect!

Üye
ne desem bilemedim desem
 
Toffee

Toffee

Üye
:hmmm desem :D
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
bilgisayar oyunlarını bırakalm desem
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Zamanı iyi kullanırsak calismayada oyun oynamayada zaman olur derim

Aklıma hiç birsey gelmedi desem ne dersin
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
benimde aklıma bisi gelmedi desem ne dersin
 
Toffee

Toffee

Üye
banane derim :D
forum çok sessiz desem :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Evet..
Bana iphone4 al dersem ?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Alsam kendime alırım ilk önce :bleh:

Ne düşünüyorsun desem ne dersin?
 
endometozon

endometozon

Üye
bu sıteden bırını dusunuyorum desem ;)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Oda seni düşünüyor mu desem?
 
e1b1

e1b1

Üye
bilmem derim!!

işler yolunda mı? desem
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Sana sormalı desem?
 
endometozon

endometozon

Üye
bilmiyorum desem
 


Üst Alt