Silinen Üye 2526643
Kapalı Hesap
Ders Çalışamama Sorunu Yaşıyorum
YKS'ye gireceğim geçen sene istediğim yeri yakalayamadım bir sene daha kaldım . Bana kalsa geçen sene de girmeyecektim bu sene de girmek istemiyorum ama zoruyla gireceğim mecburen . Zorla kitabın başına geçsem de hakikaten çalıştım diyecek şekilde ders çalışmıyorum . Şöyle söyleyeyim kendimi kurduğumdan mıdır nedir ders denince ve kitabın başına geçince ruhum daralıyor sanki tüm vücudum karıncalanır gibi oluyor , nokta kadar ders çalışma isteği gelmiyor içimden . Hayatın zorluğunu da biliyorum gördüm tattım , tatmaya da devam ediyorum okumadan bir düzen oturtmak da çok çok zor bunu bilmeme rağmen bir türlü şu zıkkım dersi çalışmaya kafamı ikna edemedim . Bir yol gösterin ben de bıktım ailem de bıktı bu işten. Bu sınava istemesem de zorla gireceğim başka çare yok bari bir işe yarasın istiyorum . Verimli bir şekilde ders çalışmaya nasıl alışabilirim ? Şurda Ramazan'ı saymazsak 2 ay kaldı altı üstü . Daha da geç olmadan bu işi halletmek isterim . Şimdiden teşekkürler .
Son düzenleme:

Her tarafta diploma lazım şimdi diplomasız iş bulamazsın diyorlar .Ben evden iş yapabileceğime ikna edemedim . Bilgisayara karşı aşırı derecede ilgim var bu ilgi gençliğin genelinin içinde bulunduğu sabahlara kadar oyun oynama durumu değil ; halihazırda tasarımını bitirmek üzere olduğum bir android oyun da var daha önce de 2 farklı yazılım diliyle alakalı dersler okudum , kendi çapımda ufak başlangıç programları yazmayı denedim . Gel gör ki bir türlü bu işe ailem ikna olmuyor 