By_GaBLiN
Üye
asansoru kullanirim
----------Eklendi @ 23:29:49 ---------- Yazıldı @ 23:27:35 ----------

----------Eklendi @ 23:29:49 ---------- Yazıldı @ 23:27:35 ----------
he onu biliom adam 1.kattan atmis kendini yine olsa yine atarim diyoduHer Türk gibi camdan atlamak en iyisiJaponya'da bile kendimizi belli ettik
![]()

Japonya'da bile kendimizi belli ettik
yapar valla
