Denize gittim ıstakoz olup geri döndüm.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Denize gittim ıstakoz olup geri döndüm.
Çok fazla yanmadım ama çok sızlıyor. Geçiren bi yöntem var mı ? Mümkünse yakan şeyler olmasın ve bebe yağ önermeyin :D
 


Metin MF

Metin MF

Üye
yoğurt :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Dalga geçme ciddi diyorum ben :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Geç kalmışsın. Girmeden sürecektin. Tek çaresi Buz gibi suyun altına girip yanan yerlerine özellikle. Bu durum 12 saat içerisinde kavlamasını sağlar. Ve acıyıda hafifletir.

Geçirici yöntem ne yazıkki budur. Katlanacaksın :D


- - - Eklendi - - -

Benim en dikkat ettiğim konudur. Çok huylanırım yandıkdan sonra ıyyy :vur
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Yaa koruyucu sürdükte 2010 son kullanımlı olduğunu bilmediğimiz için bi işe yaramadı :dry:
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Katy Perry'nin benimle evleneceğini söyleseniz bile girmem soğuk suyun altına. :D
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Katy Perry'nin benimle evleneceğini söyleseniz bile girmem soğuk suyun altına. :D

Ben girerim valla sen bilirsin katlanacaksın artık ne diyim sana :D Gittim ablama sordum doktor diye bunları söyledi :kotu:
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Ablan ne doktoru ?
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Haa :D Selam söyle :D :D Sivilcelerede çözüm varmı. Hergün sabunlayıp bol suyla yıkama dışında.
 
paki96

paki96

Üye
Biftek koy :ehe
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
benim bildiğim
1-yoğurt (soylendi)
2-garip gelecek ama dis macunu (suren var)
3-yanık kremi
4-bebek yağı (sen bunu istemiyon)
5-buz veya soğuk su
ben beyaz tenli olduğum icin coook istakoz gibi yandımda ordan biliyom.(kesinlikle doktor değilim ve 2. Maddeyi hic kullanmadım. Sadece duydum.) yapmak sana kalmıs. bence doktora git krem versin.
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
benim bildiğim
1-yoğurt (soylendi)
2-garip gelecek ama dis macunu (suren var)
3-yanık kremi
4-bebek yağı (sen bunu istemiyon)
5-buz veya soğuk su
ben beyaz tenli olduğum icin coook istakoz gibi yandımda ordan biliyom.(kesinlikle doktor değilim ve 2. Maddeyi hic kullanmadım. Sadece duydum.) yapmak sana kalmıs. bence doktora git krem versin.

1- Yoğurt doğrudur.
2- Diş macunu sürmek yanlış :nono:

3- Yanık kremi %10-15 arasında etki yapıyor.

4- Bebek yağı - Tavsiye etmem

5 - %100 katılıyorum.

Doktor zaten krem verecek :D


- - - Eklendi - - -



Adam king! Doktor olmuşta haberimiz yok. :ehe

Doktor değilim mimar :pro:


- - - Eklendi - - -


O bifteği koymak yerine yersen daha faydalı kanka :oke:
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Adam king ! Mimar olmusta haberimiz yok :D
 
  • Beğen
Tepkiler: FlaxLy
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Soğuksu yada buz bir anlık düzeltir.Daha sonra acısının arttırır silverdin kullan ama sırt üstü yatma tavsiye etmem acıyı daha fazla hissedersin.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
silverdin eve geldiğim gibi sürdüm zaten. Tekrar süreyimmi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt