Ue-Gazi
Emekli Yönetici
Denemek İsteyenler SP2 Beta Hazır
MaxiCep farkıyla ilk siz deneyin : Windows Vista SP2 beta MS tarafından indirilmeye sunuldu...
Daha önce bildirdiğimiz gibi Microsoft, Windows Vista ve Windows Server 2008 için geliştirilen Service Pack 2’nin betasının indirme inisiyatifine sundu. Paket söz verildiği gibi 4 Aralıkta yayına girdi fakat ABD ile aramızda olan saat farklı nedeniyle bize 5 Aralık olarak yansıdı.
Paketin beta sürümü şimdilik 5 dilde sunuluyor: İngilizce, Almanca, Portekizce, Fransızca ve Japonca. Beta’nın diğer dillerde de yayımlanıp yayımlanmayacağı hakkında kesin bir bilgi yok. Download sayfasında yapılan açıklamada SP2’nin yükleme şartı olarak SP1 gösteriliyor. Yani Service Pack 2’yi kurabilmek için sisteminizde Service Pack 1’in kurulu olması gerekiyor.
Paket beta aşamasında olduğu için günlük işlerinizi yaptığınız bilgisayara kurmanızı tavsiye etmiyoruz. Paketi kurmadan önce sisteminizdeki önemli verileri farklı bir diske yedeklemeniz hatta mümkünse komple bir yedek almanız yararınıza olacaktır.
Download:
SP2’yi Windows Update üzerinden edinmek için:
Paketin beta sürümü şimdilik 5 dilde sunuluyor: İngilizce, Almanca, Portekizce, Fransızca ve Japonca. Beta’nın diğer dillerde de yayımlanıp yayımlanmayacağı hakkında kesin bir bilgi yok. Download sayfasında yapılan açıklamada SP2’nin yükleme şartı olarak SP1 gösteriliyor. Yani Service Pack 2’yi kurabilmek için sisteminizde Service Pack 1’in kurulu olması gerekiyor.
Paket beta aşamasında olduğu için günlük işlerinizi yaptığınız bilgisayara kurmanızı tavsiye etmiyoruz. Paketi kurmadan önce sisteminizdeki önemli verileri farklı bir diske yedeklemeniz hatta mümkünse komple bir yedek almanız yararınıza olacaktır.
Download:
-
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
-
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
SP2’yi Windows Update üzerinden edinmek için:
-
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
