Delirmeye Hazır Mısınız?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_KadirşinaS_

Üye
    Konu Sahibi
Amamn Allah'ım ???
 


Yasminozz

Yasminozz

Üye
gerçektende insanın kafası karışıyo.....
 
crows

crows

Üye
deli oldum yaaa
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
yapamadim hatta
annemle babamda yapamadi
 

requiemksk

Üye
zar zor oluyo walla..ama cok uzun sure yapınca arada istisnalar oluyo..delirdimmi ne:)
 

xrz

Üye
hocam ben yaptım hemde ilk seferde size daha manyağını önereyim
Bir elinizi göğsünüzun üzerinde aşağı yukarı diğer elinizi yumruk yapıp göğsünüze vurar gibi hareket ettirin
NOT:Piano çalıyorum o yüzden ben zorlanmadım
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
ben delirdim
Sırada sınıf var
Yarın sınıf panosuna asarım ben bunu
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(NUMANSABİT &#064; Mar 23 2006, 06&#58;47 PM) [post=303130]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Kimseye göstermeden yapın ha..deli demesinler:)

SİZİ DELİRTECEK... ama gerçek

<span style="font-family:Comic Sans Ms"><span style="font-size:14pt;line-height:100%">Masanızda otururken,</span></span> bir taraftan sag ayagınızı yerden kaldırıp saat
yönünde çemberler çizerken, diğer yandan sag elinizle "6" cizmeyi deneyin.
Aşagıda çevirmekte olduğunuz ayagınız saatin tersi yönünde dönmeye
başlar.....

ve buna karşı yapabileceğiniz hiçbir şey yok...
[/b][/quote]


ßen sandalyede otururken yapsam olmaz mı
 

_KadirşinaS_

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi bunu çok kişi yapmaya başladı sviyeyi biraz zorlaştıralım.Önce amuda kalkıyosunuz.Sonra sağve sol ayaklarınızı birbirine zıt yönde çeviriyorsunuz aynı anda gözünüz kapalı 666666666 yazıyorsunuz hadi kolay gelsin
 

blntdagli

Üye
Solak iseniz beilki karşı koyabilirsiniz.Mutlaka hareket bozulyo.Manyak bi şey bu

Solak iseniz belki karşı koyabilirsiniz.Mutlaka hareket bozulyo.Manyak bi şey bu
 

blntdagli

Üye
Numansabit artık mobil konulardan konuşsan diyorum.Bu site akrobatik hareketler sitesi değil. İlgi çekici konulardan bahsetsek hepimizin yararına olur. Selamlar...
 
padme

padme

Üye
bakalim sag ayagin ne kadar akilli?Ne kadar denersen dene sonuc degismiyor.... Sebebi belirsiz...

1. Su anda masanda oturuyorken sag ayagini biraz kaldir ve saat yonunde daire ciz.

2. Bunu yapmaya devam ederken sag elinle havaya &#39; 6 &#39; rakamini ciz.


Ayaginla cizdigin daire yon degistiriyor, di&#39;mi?oDedim sana... ve yapabilecegin bir sey yok&#33;
 
ocu77

ocu77

Üye
beyin işte.. keşfedebilsek daha neler çıkacak..
 

jöly

Üye
kusura bakma ama bu konu daha önce de verildi lütfen arama yapalım teşekkürler
 
hidayet

hidayet

Üye
evet ayak kontrol dışı oluyor
 

tofy

Üye
sağ ayak diye aratabilirdi numansabit

<span style="color:#009900">daha önce verildiği için buradan devam edebilirsiniz </span>


<span style="color:#FF0000">http://www.maxicep.com/forums/index.php?showtopic=31338</span>
 
Nazy

Nazy

Üye
6 Yi Tersten Çİzİnce Oluyo Ama Buseferde 9 Çİzemİyosunuz
 
kingenes

kingenes

Üye
ya ben yaptım en başta hemde hiç zorlanmadım..ayrıca yapasam da ne olacak ki beynim düşünsün :)
 

caremio mur

Üye
delirtmeye yetmediki ben zaten deliyim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt