Del Bosque: "Guardiola'yı anlıyorum"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Del Bosque: "Guardiola'yı anlıyorum"
İspanya Teknik Direktörü Vicente Del Bosque, Barcelona ile olan sözleşmesini uzatmama kararı alan Pep Guardiola'yı anladığını ifade etti.

Kulübü son 4 yılda tam 13 kupa zaferine taşıyan Guardiola, dün yaptığı açıklamayla birlikte fiziken ve ruhen yorulduğunu ve bu nedenle gelecek sezondan itibaren futbola ara vereceğini söylemişti.

Konu hakkındaki görüşlerini basın mensuplarıyla paylaşan Del Bosque, EFE'ye verdiği demeçte "Pep Guardiola Barcelona'nın çocuğu, dolayısıyla aldığı karar hem kendisinin hem de kulübünün iyiliği için verilmiş bir karar olsa gerek. Onu anlıyorum ve kararına saygı duyuyorum." şeklinde konuştu.

Vicente Del Bosque, Tito Vilanova'nın göreve getirilmesiyle ilgili yorum yapmanın doğru olmayacağını vurgularken, Fernando Torres'in Euro 2012'de yer alıp almayacağıyla ilgili kesin kararını henüz vermediğini de sözlerine ekledi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
420
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
383
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
567
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
398
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
390
Haydar


Üst Alt