Dekolte Yüzünden Otobüsten Atıldı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dekolte Yüzünden Otobüsten Atıldı
Almanya'da belediye otobüsü şoförü, bir yolcuya "Dikiz aynasına bakınca dekolteniz yüzünden yola bakamıyorum" diyerek genç kadından başka bir yere oturmasını istedi...

Aniden aracı durdurarak kapıları açan şoför, "Dikiz aynasına baktığımda dekolteniz yüzünden trafiğe konsantre olamıyorum. Başka bir yere oturmazsanız sizi otobüsten atarım" dedi.
BUNUN üzerine bir başka koltuğa geçen genç kadın, "Beni herkesin önünde şıllık gibi gösterdi" diyerek şoförden şikâyetçi oldu. Ancak belediyenin otobüs işletmesi Stadtbus Lindau, yolcu taşıma yönetmeliğinin 6'ncı maddesine uygun biçimde davranıldığını belirterek şoförünü savundu. Yönetmeliğin 6'ncı maddesi "toplu taşımacılıktaki seyahat güvenliğinin şoförün dikkatinin dağıtılarak tehlikeye atılamayacağı" hükmünü içeriyor.
alıntı
 


canturgay

canturgay

Üye
:kop:şıllık bunlarda da mı varmışş yaa...
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Saçma Bişey...Şoförde Sapık Olmasaymış;)
 
Altun.

Altun.

Üye
şöföre hak weryrum.
 
aLone

aLone

Üye
canım insanın gözü kayabilir:Dadam haklı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
ilginç......demek yola konsantre olamıyormuş:kop:
 
keremerson

keremerson

Üye
Adam haklı walla :oke:
 
ouSahin

ouSahin

Üye
sonuçta bir erkek :) siz dekoltelii bir bayana bakmazmısınız?
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
helal olsun o şçfçre,yolcuların güvenligi herseyden önce gelir.adam bastan sona haklı.ben olsan seyrederdim ama :)
 
iremm

iremm

Üye
adama bak yaa walla ben bayanım gerçi ama adam son derece haklı yani sonuçda bi erkek uyarması takdire sayan :ehe:ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
ama şöför ben olsaydım yolcularım ve kendim için bütün yolcuları otobüsten indirir sadece o bayanın kalmasını isterdim:islik:ehe:ehe


İ.E.T.T = Biz İnsan Taşıyoruz :islik dimi düşünceli bir şöförüm:islik:ehe:ehe:ehe
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ama şöför ben olsaydım yolcularım ve kendim için bütün yolcuları otobüsten indirir sadece o bayanın kalmasını isterdim:islik:ehe:ehe


İ.E.T.T = Biz İnsan Taşıyoruz :islik dimi düşünceli bir şöförüm:islik:ehe:ehe:ehe
wayyy yarbayım
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
:)..
 
CanceR

CanceR

Üye
zuahah adamda az değil ama bakma oraya başka bi yere bak :D
 
ALican35

ALican35

Üye
Yasayı biLe neye baqLamı$Lar :D
 
POWER

POWER

Üye
Çaktırmayın yaw adam haklı dimi ama :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt