Değerli Maxicep Yönetimi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SuaT6027

SuaT6027

Üye
    Konu Sahibi
Değerli Maxicep Yönetimi
Öncelikle böyle bir site kurulumu,nezih, sakin ve seviyeli bir ortamda paylaşımlarımı yapmamıza olanak sağladığınız için emeği geçen herkese teşekkürü borç bilirim.. Fakat bütün maxicep üyeleri adına bir maruzatım olacaktı.. Biliyorum bu şekilde ki forum sitelerinin ayakta kalabilmesinin temel prensibi reklamdır.. Fakat bu en son eklenen ekranın alt kısmından gelen reklamın bulunduğu yer paylaşımlar ve yorumları okurken beni aşırı rahatsız ediyor.. Eğer mümkünse bu reklamı başka bir yere alabilir misiniz? Şimdiden ilginizden dolayı teşekkür eder çalışmalarınız ve sitemizin devamlılığını dilerim :D


HERKESE İYİ FORUMLAR!!!!!
 


SuaT6027

SuaT6027

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim fakat bu aşırı rahatsız edici birşey ya.. bence yönetim üyelerimiz bir an önce bunda bir değişiklik yapmalı.. :( :( :(
 
cemsidar

cemsidar

Üye
evet ya çok sinir ediyor.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
aynen hoşuma gitmedi
 
SHS

SHS

Üye
Şu konuya mesaj yazmaya girdim bilin bakalım alttan ne çıktı :ehe
 

jigsaw_54

Üye
Bi zamanki Turkcell reklamından iyidir bu açıdan bakarsak sıkıntı değil ama şöyle bi uygulamaya gidilebilir üye olmayanlara her türlü reklam çıksın ama biz üyelere bu reklamlar çıkmayabilir :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Reklama gereken müdehale yapılacaktır, konuyla ilgili rahatsızlığınızı kesinlikle umursuyoruz.

Saygılar
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt