SuaT6027
Üye
Değerli Maxicep Yönetimi
Öncelikle böyle bir site kurulumu,nezih, sakin ve seviyeli bir ortamda paylaşımlarımı yapmamıza olanak sağladığınız için emeği geçen herkese teşekkürü borç bilirim.. Fakat bütün maxicep üyeleri adına bir maruzatım olacaktı.. Biliyorum bu şekilde ki forum sitelerinin ayakta kalabilmesinin temel prensibi reklamdır.. Fakat bu en son eklenen ekranın alt kısmından gelen reklamın bulunduğu yer paylaşımlar ve yorumları okurken beni aşırı rahatsız ediyor.. Eğer mümkünse bu reklamı başka bir yere alabilir misiniz? Şimdiden ilginizden dolayı teşekkür eder çalışmalarınız ve sitemizin devamlılığını dilerim
HERKESE İYİ FORUMLAR!!!!!
HERKESE İYİ FORUMLAR!!!!!


