İşte dediğim bu kabak dedeye patladı, iyi özetlemişşin kardeş. Yalnız benimde katılmadığım sözlerin olmuş bu arada. Unutmadık değilmi ta adem as dan bugüne dek bu gevur milletle savaştığımızı, en son liderimiz ata ve ceddimizin döktüğü kanları, din hoş görü dinidir evet bu dini kabul edene ve bu dine karışmadan kendi dinini yaşamak isteyene el sürmez, peygamber efendimiz bunu emir etmiştir, ama dememiştir ki dinine karışana Sen karışma karşı çıkma hoş görülü ol. Sen ben sesimizi çıkarmaz sak alırlar bu bu vatanı elimizden. Ben meselenin yanlış olan tarafını belirteyim daha fazla konuşmak istemiyorum, kızdığım nokta söylenen söze bu kadar karşı çıkılıp karşı dine yani yabancı millete laf ettirmemek. Kısaca bundan sonra bu gibi sözlere müsaade etmeyelim konuşturmayalım yasaklansın densede olup bitse idi, ben demiyorum ki söylensin serbest olsun, dede söylesin doğru konuşuyor demek istemedim, forum huzuru herşey den öncedir tabiki.